Till start




Lilla älsklingen blir 8 månader idag

2009-01-24 13:26:52

Ja, nu har det gått ännu en månad. Lilla N blir 8 månader idag. =)

Idag är det verkligen inget trevligt väder direkt.. Inte ens när jag har tänt alla lampor jag har här hemma blir det ljust.. =( Usch, vad grått å trist..
Men men.. Det vänder väl snart, å då blir det vår.. *längtar*

Måste komma ihåg att ringa försäkringskassan på måndag oxå.. Suck. Det är ju krångel med pengar å utbetalningar JÄMT på det stället.. Jösses. *irriterad* Nu ska jag betala tillbaka pengar som dom betalat ut till mej, när jag låg inne på sjukhus, trots att dom inte betalat ut nån föräldrapenning till mej då.. (?) Helsnurrigt.. Satt hela kvällen igår å försökte räkna ut /lista ut vad som var felet, å till slut hittade jag att dom inte betalat ut FP från 20/11-1/12 förra året.. Å så ska dom ha tillbaka pengar som jag inte ens har fått.. (!?) Så det är bara att masa sej upp ur sängen klockan 8 på måndag, å sätta sej i telefonkö.. Blää.. *hata telefonkö*

Idag har jag varit med mamma å Natalie å shoppat på secondhand.. =) Jag hittade en leksaksbil till lilla N i trä, för 8:- (FYND!) å så nya gardiner för 40:- Inte så illa tycker jag själv..

Älsklingarna hade åkt till lillans farmor, så jag är ensam hemma nu.. Men T ska komma å hämta mej så åker vi dit å äter middag idag. Skönt att slippa göra mat själv.. Haha.. =)

Nej, nu ska jag göra mej iordning. Lite bilder först bara.. =P


Mammas lilla älskling =)
(på vänstra bilden har hon några av dom nya kläderna jag shoppade häromdagen..)

Har lite svårt för att sätta på henne en massa rosa kläder jämt. Hon är inte nämvärt rosa.
(Lik sin mamma alltså..)
Tycker det lätt blir överdrivet om man BARA använder "tjejj-fäger" jämt. Hon passar ju så bra i grönt å blått, å då ska hon självklart ha det på sig. Även om hon är tjej. Å svart matchar ju till allt. Myyycket praktisk färg. =)

Dagens fynd:

Gardinfyndet.. Sprillans nya. *tummen upp*
*blinkar till T* Visst är dom snygga..? =P


Trä-bilen.
Kvalitetsleksak. *me like*


Therese & Hampus

Ja, jag kan ju lugnt säga att det är snygga gardiner. Haha.. Nu kommer det ju att vara likadant, sommar som vinter ;P

Grattar Nova i efterskott : D

tänk vad stora de blivit : )



Kram



PUBLICERAT: 2009-01-25, 13:11:39 | URL: http://nuppi.blogg.se/
Noomi & Emilio

Hmm. av ngn konstig anledning så kunde jag inte kommentera i förra inlägget.. hmm



hahaha va gullig du e =) Va kuuuul, lääängtar som bara den =) Saknat er massor med, tihi!



Jaa nu måst han bli fris snart.. buhu.. han har vart snorig o febrig idag me, suck =/



Jaa du har vart ute o shoppat hela dagen, o nu med enligt msn haha.. Överby måste ha vart öppet länge ssss

haha mmm va gott med chips..jag käka choklad igår sååklart =)

Men hoppas d kommer tillbaka ifrån shoppingen snart s vi kan prata om Lördagen =D

Puss o kram



PUBLICERAT: 2009-01-26, 20:46:34 | URL: http://familjenvalladares.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: