Till start




Nähä, det gick inte..

2009-01-04 10:15:28

"Vallarna" är tillbaka i spjälsängen.. När lilla N vaknat för tredje gången av att hon rullat över på mage, så gav jag upp.. Men sen blev det tydligen inte bekvämt för hon vaknade två gånger till å var jätteledsen.. Usch, vilken natt vi hade.. =( Men nu inatt har nog sovit gott, hela natten. *puh!* Så nu är det nog bekvämt igen..

Å katterna har haft fullt upp i natt tror jag.. Dom har krafsat å sprungit runt som tokar, å när jag kom upp i morses såg jag resultatet.. Dom har rivit ner allt som var på vardagsrumsbordet, för där låg ju en sån där liten sak som håller ihop brödpåsarna när man köper dom i affären. Dom är helt besatta av sånna.. Dessutom har dom lyft på locket till golvbrunnen i badrummet (?) å nu sitter våran lille vite katt å kikar ner i mörkret där.. Väntar väl på att nåt spännande ska hända.. Haha.

Idag måste här städas lite.. Men först: Frukost.. *kurr kurr i magen*

Tandborstning på hög nivå..


Therese & Hampus

Tur i alla fall att hos sov gott när de väl kom upp igen. Det är lurigt att testa något nytt : P

Mycket skicklig tandborstning : D



PUBLICERAT: 2009-01-05, 12:09:10 | URL: http://nuppi.blogg.se/
Therese & Hampus

Kan tänka mig att tandkrämen är det godaste.

Ja, det var jätte trevligt idag. Helt klart en ny gång : D

va gott, själv skall jag ta och krypa ner nu. Har fixat med bloggen och då är jag ju fast : P



Kram

Natti Natti



PUBLICERAT: 2009-01-06, 00:27:50 | URL: http://nuppi.blogg.se/
Therese & Hampus

Nä, och inatt var värst av alla. Men, men vad gör man, man ler : )



Man tackar. Tyckte det behövdes nu : D



Jo, jag skall allt städa. Men inte fören efter 12 : P



Kram



PUBLICERAT: 2009-01-06, 10:46:25 | URL: http://nuppi.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: