Till start




Nytt utseende (igen..)

2009-01-21 22:35:10

Ja, kära T kan ju inte låta bli att grejja å designa bloggar, å min har varit försökskanin ett tag nu, å det går ju inte att säga nej till henne.. Sötnosen. Haha, särskilt inte när dom bara blir snyggare å snyggare hela tiden.
Så duktigt verkligen. Den här är så damn snygg alltså..! =)
Jag förstår om ni är lite avundsjuka nu.. =P

Idag har jag faktiskt fått städat lite här hemma, det var ju skönt. Blev inte nån promenad, men på kvällen kom lilla N's farmor hit å passade henne lite, så tog jag en powerwalk till affären å handlade lite. Så jag har iaf stuckit näsan utanför dörren idag.. =P Det var uppfriskande med en snabb promenad oxå, måste ju inte vara långisar jämt..

Nej, nu orkar jag inte blogga mer, har lite dåligt med inspiration faktiskt.. Det här får duga.
(Alla mina typ 2 läsare har säkert överseende med mej, eller hur? =P)
Nu ska jag ta ett glas oboy å mysa lite med familjen innan lillan ska sova..
GodNatt!


Therese & Hampus

Det är klart jag har överseende :P

Hoppas allt är bra med er och att vi snart kan ses : )



Kram



PUBLICERAT: 2009-01-22, 12:46:33 | URL: http://nuppi.blogg.se/
Anna m. Leo&Lovis

Åh, så tjusigt det blev!!

Jag sa till min kompis att du hade redan fixat ett köksbord ;) Tror att din mammas bord e möe snyggare ;)

Här e allt bara fint, men det går i 180!!

Till helgen ska jag ut o svira med bla Jenny :) Ska bli kul!

Får ta o fika snart va!?



Kram!!



PUBLICERAT: 2009-01-22, 14:37:16 | URL: http://niomanader.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: