Till start




Piggelin

2009-01-30 00:00:27

Ja, lilla N är verkligen piggelin ikväll (läs NATT).. *phu!* Det är inte lätt att vara en glad å trevlig mamma å underhålla sitt barn, när det enda man kan tänka är: "Trööött.. zzz... säng..." Typ.. *suck* Men det är bara att hålla ut..
Anledningen till att hon är så pigg nu är nog att hon "råkade" somna i bilen, på vägen hem från Maxi efter att vi handlat lite.. *suck* Sov kanske 20 minuter eller nånting, å det räcker tydligen för att vara vaken, pigg å äventyrslysten heeela natten. Hon är iofs inte jättepigg längre, märker att hon blir lite oförsiktig å ramlar lättare nu.. Ännu jobbigare för mej, för då måste jag vara extra vaksam. När jag är såå trött.
Nu kröp hon in bakom soffan. *Går å drar fram henne igen* (Nej, inte DRAR såklart. Lyfter.)
Älskling gick å la sig. Sa att jag fick väcka honom "ifall jag behövde.." (???) *muttrar lite*
Ånej.. Nu käkar hon nåt ludd hon hittat på golvet. *sucka*
Är nog bättre jag sätter mej å stirrar på henne så hon inte gör nåt mer bus.

Det här blev ganska gnälligt. Ni får stå ut. Det ÄR faktiskt mitt i natten.

Nu käkar hon tidningspapper.. *sucksuck*

GodNatt


Anna m. Leo&Lovis

Då var vi brudar här hemma vakna oxå ;) Lovis bubbla o skratta hela tiden o ville inte sova! Kl 00.30 ca somna hon puh Fika nästa vecka kanske? Kan efter 12 alla dagar... Ha en trevlig helg...för de va visst fredag igen ;) Kram!



PUBLICERAT: 2009-01-30, 11:39:10 | URL: http://niomanader.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: