Till start




Fullt upp

2009-07-13 00:47:40

Ja, vi ligger inte å slöar på soffan nämvärt. Har varit full rulle i flera dagar nu, trots dåligt väder.. Bl.a. hade vi tant C's 25-årspartaj igår. Trevligt att träffa tjejjorna å annat löst folk =P Å idag har vi varit ute på lotten, å plockat röda vinbär. Dom var på snudd övermogna nu, så det var änna dags att plocka ner dom. Allihop. Blev inte många kvar i buskarna.. Jag å mamma uppskattade den totala fångsten till ca 12-13 kilo. =O Det var kämpigt, men det kommer bli goda pajjer.. =)

Annars har vi varit ute å grejjat, å hemma å grejjat, å hälsat på hos släktingar å sånt.. Fullt upp som sagt. Idag köpte vi "Bedtime Stories" så den har jag å älskling kollat på nu ikväll efter att N somnat.. Den får 4 stjaernor. *haha, nu var jag fyndig* =P Lite överdriven imellanåt, men ändå sevärd, för den har sina poänger. Inga gapskratt dock, vilket drog ner poängen lite.. Å ett ganska förutsägbart slut, men men.. Lättsamt å rolig. That's how I like them.. =P

Kände att det var dags för lite uppdatering här på bloggen.. Har varken tid, lust eller ork att sitta framför datorn nowadays, så det är lite bloggtorka. Ni får ursäkta..
Nu ska jag gå å lägga mej å läsa. Inte den nya boken som jag beställde, för den hann ta slut innan de kom till min order.. *morr* ..så den får jag beställa igen när den kommer in nästa gång.. *suck* Men beställde en annan istället, av samma författare, så jag har lite att bläddra i ändå.. =)

Längtar efter min Lus oxå.. Men nu är det inbokat en dejt om ett par veckor. *yääj!* Har saknat henne massor.. =S

Tack å hej, leverpastej!
*flum*


Theresia Lilja

Jo tack, vi har haft det bra i värmen. Väntar på semester bara. 1 vecka kvar.



Jag hade nog också en liten badkruksperiod ett tag. Men nu när man har barn har det ju blivit så roligt att bada igen. Föredrar havet...



Kramar från oss.



PUBLICERAT: 2009-07-14, 21:13:30 | URL: http://www.theresia-marissa.se

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: