Till start




I should..

2009-07-17 01:19:38

..go to bed. Jag är trött. Men inte sådär trött-trött liksom.. Mera matt. Är ändå pigg. Fördrivit lite tid med att surfa runt på bland annat Fejsbook. Hittade inget kul alls. =S
Imorrn ska (SKA!) jag ringa twisted sister.. saknar henne massa. Träffade ju hennes hälft idag, å då kom plötsligt minnena å saknaden tillbaka med en väldig kraft. =S Så det ska jag göra. Hoppas hon svarar..

Nu är klockan massor. Kvart över läggdags iaf..

Vart på arbetsförnedringen idag oxå. Inget kul. Ska tillbaka imorrn å verifiera meriter. För hundrade gången ungefär.. =S Jäkla skitställe.. *muttra*

Har hunnit med att hjälpa till (inte jag då, jag flöt mest omkring, men älskling gjorde en insats) under T,H & J's flytt idag oxå. Så nu är dom halftomhalft installerade i sin nya lägenhet. =) Tack för pizzan!

Hmm.. undrar om vi har nåt spännande i kylskåpet..? Får nog bli en vända förbi där innan jag går å lägger mig..

YES-man var en bra film, by the way... Hade jag inte varit så trött så hade ni fått svallande rekommendationer av mig. För den var riktigt bra. =) Men jag är trött, så det blir inte mer än så här..

Nej, nu har jag ältat lite. NU: kylskåpet SEN: sängen..
GodNatt!


Amelie

Hehe ja den filmen är rolig =)

Vart e de de ska/håller på flytta? Foff inom hjortmossen?

Måste ses snart! Men fan man är ju helt slut jämt typ :P Saknar er!



PUBLICERAT: 2009-07-17, 13:30:15 | URL: http://elefteria.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: