Till start




Måndagen efter..

2009-07-20 23:16:40

..Fallens Dagar. Ja, hela den här helgen har det varit full rulle här i vår lilla stad. =) Det har varit öltält, marknad, evenemang, artister å massa annat skojsigt.. Vi var nere i fredags med mamma. N var vaken heeela tiden, fast jag trodde hon skulle somna fort i vagnen. Men det var för mycket spännande. Mamma vann en stooor chokladvinst på chokladhjulet, å sen en hel hink fylld av godsaker i ett lotteri. Snacka om röta. =P Men som tur är så är hon snäll min mamma, så vi fick smaka. =) N fick en stooor helium-blomma av mormor. Den har hon lekt med hela helgen nu. =) Vi hade jättetur med vädret oxå, det var fint å varmt hela dagen. Toppen toppen. Vi var nere å kikade på "finalen" alltså fyrverkeriet, igår kväll oxå. N tog en jättesen tupplur å var pigg som en lärka på kvällen, så vi tog beslutet att åka ner å kika, så kanske hon kunde bli lite tröttare. Hon tyckte det var jättespännande å roligt att kolla på fyrverkeriet. =) Dessutom fick hon en heliumballongsdelfin av pappa oxå. Den var JÄTTErolig att slå på pappa med. Haha. Hon skratta så hon kiknade nästan. =) Sen somnade hon lätt som en plätt när vi kom hem igen.
Idag tog vi en promenad när det nu var fint väder igen. Hamnade hos N's farmor å L, å där fick vi pizza. Mums. =) Å jag fick med mej en påse kantareller (nej jag har inte plockat själv..) å en påse jordgubbar från deras jordgubbsland. (Dom därimot fick jag ut å slita för.. =P) Så nu ikväll har jag rensat svamp å jordgubbar å sitter här med en skål jordgubbar. =)

Vi har inte haft några batterier till kameran, så vi har inte kunnat ta så mycket kort den här helgen, tyvärr.. =S


Lilla N på sin bobbycar, med sin blomballong =)


Nu tycker N det är mums med jordgubbar
(har krävts en del övertalning..)



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: