Till start




Min lilla pälskling.. =´(

2009-07-22 00:41:05

Ja, egentligen är han ju VÅRAN pälskling. Men mest min. *lite ego* Min lilla kissemiss.. Nu har vi bestämt oss. Vi ska försöka hitta honom ett nytt hem. Han mår inte så bra här. Vi har kämpat å kämpat å kämpat i ett år nu, men det blir ju aldrig bättre. Han är inte så bra på att anpassa sig till vårt nya liv, med N. =( Så det är kanske det bästa. La ut en annons på blocket förut, har redan fått två svar. Känns lite bra iaf. Att nån är intresserad av att ta sig an honom. Att bli hans nya familj. Usch, det här känns skitjobbigt. Jag kanske ändrar mig. Vi får se. Hoppas ju in i det sista att det ska bli bättre.. Har inte gråtit såhär mycket på länge.. =( Min lilla bäbis.. Det känns verkligen som att sälja/ge bort sitt eget barn. Han har ju varit vår i två år (eller lite mer kanske..)
Nej, nu får jag ta mig samman. Gå å lägga mig, å sova på saken. Tror ju knappast att det känns annorlunda imorrn iofs..




Lotus - vår pälskling


Therese

:'(



PUBLICERAT: 2009-07-22, 09:43:28 | URL: http://nuppi.blogg.se/
Tant K

Förstår hur ni känner, det känns som att lämna bort sitt barn.. kramar om.. Hoppas ni har lika tur som jag att hitta en bra ny familj. Kram kram


MimiAmelie

usch, jag vet att det är svårt, man nästan lämnar bort endel av en själv... Men sen samtidigt så ska man inte försöka så man blir blå, det gynnar ingen! Hoppas ni får tag på en fin familj, någon som vet hur man har hand om fina kisar! många kramar



(ps... snart ses vi! ;))



PUBLICERAT: 2009-07-22, 17:11:02 | URL: http://www.mimiamelie.wordpress.com
Amelie

Stackars! Det är jobbigt! Gråter en skvätt för er skull



PUBLICERAT: 2009-07-23, 18:43:38 | URL: http://elefteria.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: