Till start




Nytt hem

2009-07-27 22:19:35

På fredag flyttar han. Vår lilla kissemiss. Hon som var här idag å kikade på honom ville gärna ge honom ett nytt hem. Hon har ett hus på landet, inte så mycket trafik, särbo å en vuxen son, en inglasad veranda å var verkligen jättesnäll å trevlig. =) Det kan nog inte bli så mycket bättre, egentligen. Inte för honom. Jag är övertygad om att han kommer att trivas toppenbra där. Å det är det som är huvudsaken. Så vi har några dagar på oss att gosa å mysa å skämma bort honom innan han ska flytta på fredag då..
Det blir bra. *intalar mig* Men jag kommer ju sakna honom massormassor.. =S Min fina lilla kisse.. Men men. Som sagt, huvudsaken är att han mår bra.

Ikväll skulle pappa ut en sväng (till brevlådan bl.a.) så mamman skulle lägga monstret. Gick inget vidare. Nu sover hon, efter att pappa kommit hem å tagit över läggningen. Suck. Vi är fast i rutinerna.. Både på gott å ont det där med rutiner.. Hör hur hon ligger därinne å hulkar å snyftar tyst i sömnen.. Mammas lilla älskling. Men nu sover hon iaf.

Imorrn ska vi nog ut i skogen en sväng. Plocka lite blåbär. =) Om vädret tillåter förstås..

Nu ska jag slappa i soffan..



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: