Till start




Sommar sommar sommar..

2009-07-01 22:57:54

Ja, nu är det sommar. På riktigt. Så typiskt svensk sommar att låta vänta på sig, å sen slå ner med dunder å brak å bli över trettio grader varmt å kvavt.. Å tillochmed ett värmeåskväder igår.. Men men. Inte klaga.. Nu får man ju se fram emot regn tillochmed. =) *optimist*

De senaste dagarna har bara svischat förbi. Vi har varit ute på lotten, badat på Gaddesanda, umgåtts med T,H & J å ätit smarrig fiskgratäng som T gjorde. =) Å så har vi umgåtts med mamma å jag fick ägna kvällen åt att handla lite.. Fullt upp som sagt. =) Å det fortsätter säkert i den här stilen några dagar till..
(förklaring till varför bloggen blir lite ignorerad imellanåt oxå..)

Några bilder, sen ska jag gå till adlibris å beställa en bok som jag haft på min önskelista.. =)







Anonym

Det ser ut som att Nova trivs lika bra i vattnet som Jon! Jaså är du badkruka..? Ehm.. Är vi släkt eller? Jag äääääälskar att bada! :-)



Jag ignorerar datorn också en del nu när det varit så varmt och så. Men idag är det städ-dag (Städningen har också ignorerats ett tag).


Theresia Lilja

Du fattade nog att det var jag som skrev nyss, men jag glömde fylla i namn.



PUBLICERAT: 2009-07-05, 13:33:20 | URL: http://www.theresia-marissa.se

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: