Till start




Wetweb

2009-07-07 22:32:33


Spindelväv med vattendroppar

Stackars spindlen som vävt det här nätet inne i växthuset. Han blev nog förvånad när han kom tillbaka efter att vi vattnat där inne..


Amelie

Hej hej. Jahaja, jag tyckte att den passade jättebra som klänning med. Hur som hellst och vad det än är så var den jättefin =)



Nej att springa i ösregn är inte min grejj heller =) Bara en idee jag fick för mig. Nu har jag träningsvärk som heter duga ^^ Cambridge funkar bra tycker jag, jag vet iofs inte om jag går ner så mycket men å andra sidan har jag alltid fuskat när jag kört så det har väl gått plus minus noll. Nu tänkte jag försöka en gång för alla -utan fusk. Men det blir inte nu...



Det gör absolut ingenting att ni ringde under kalaset =) Jag blev mest glad att ni ringde och var nyfiken på vad ni ville. De e bare å ring vettu =)



puss



PUBLICERAT: 2009-07-09, 12:49:17 | URL: http://elefteria.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: