Till start




4 nya tänder

2009-06-27 18:52:26

Ja, under en veckas tid har N fått 4 nya tänder.. Jösses. =P Det är fyra "tuggisar" som ploppat upp, två uppe å två nere, en på varje sida.. Så nu kan hon snart tuggelitugga massa, ordentligt. =) Den första tanden var lite kämpig, men den kom ju upp samtidigt som en tredje framtand (nere), men de tre andra har bara ploppat fram, i full fart.. Skönt iofs, att hon inte varit så påverkad av det.. Så nu har lilla monstret 11 tänder (!!!)

Igår var vi ute på lotten hela dagen.. Njöt av det fina vädret, käkade kycklingrulle å N badade i poolen för första gången. Det var superskoj tyckte hon. =) Muffinsen, morbrorn å Nat var ju med oxå, å mamma. Kastade boll med vovven å latade oss mest. =) Riktigt semester var det. Mamma tog en simlektion med Muffinsen. Han är inte så förtjust i vatten.. Men nu är han lite terapeutiserad.. =P Jag vågade mig inte på att hoppa i plurret, det såg kallt ut, å jag är världens badkruka.. =S

Idag har älskling varit iväg å ordnat med en ny tv till min mormor (N's gammelmormor alltså..) Hennes gamla tjock-tv gick sönder, så det var bara till å köpa en ny. Så hon slog på stort. Hon gick direkt på de stora, å valde en platt-tv, en 50 TUMS! Jösses. Hon som sitter typ två meter från tvn.. Jaja, nu kommer hon se ordentligt iaf.. Haha. Galna mormor. =P Nu har hon en värre värsting-tv än vi.. =P
Sen fick älskling åka till sin moster i Uddevalla å hjälpa henne lite, så jag å N stannade hemma. Då kom T,H & J på besök.. Najjs. =) Vi hade allt saknat dom. N å H sprang runt å busade mest.. Vi får ta en träff snart igen..

Nej, nu ska jag ut å sitta på loftgången i skuggan å slappa lite.. =) Om en stund ska vi plocka iordning på balkongen, så att det går att sitta där oxå. Men vi är lite slöa efter pizzan.. =P


N i sina UV-badkläder..


Bada bada, plaska plaska..



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: