Till start




Besök av syssling å kusin

2009-06-11 17:10:09

Ja, idag var min kusin å hennes lille (store?) pojk här å hälsade på hos oss. Så trevligt så. Träffas inte alltför ofta, det är lite synd. Å våra gubbar är ju barndomskamrater å allt.. Men nu ska vi inte se om vi kan lyckas träffas lite oftare kanske.. ? Mer än en gång om året typ iaf.. *tycker jag*
Men med två små barn (ett å nästan två ju) så blir det lite lätt smuligt å kladdigt när man fikar, så nu ska jag gå å städa lite i köket, medan N är sysselsatt i sitt rum. Hon leker med en sorterinslåda å klossar. Roligt att hon har fattat tycke för den nu, å hon vet precis hur man ska göra. Helt otroligt hur pricksäker hon är oxå. Knappt så jag får i bitarna fortare än henne ju.. (!)

Nu ringde älsklingens "styvsyster"/barndomskamrat V. Dom ska snart ha en liten bäbis, så dom ska låna vårt babyskydd till bilen. Bara att knalla ner i förrådet å hämta det alltså.. Städningen får vänta. (Gör ju inget, det är ju så tråkigt..)


Anonym

Ja det var så lite så. Men tyvärr "går de ju ut" nu på måndag. Men va kul att hon gilla dem =) Klart att vi vill träffa er =) På måndag ska vi på kalas och sedan kommer jag jobba den natten, men det är det enda (tror jag) som vi ska göra nästa vecka. Så du kan väl välja en dag mellan ond och sön =) kramar


Theresia Lilja

Ja det var trevligt! Tack för fikat! Hoppas du fick ordning på stöket vi lämnade efter oss ;-/



PUBLICERAT: 2009-06-12, 21:13:42 | URL: http://www.theresia-marissa.se

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: