Till start




Tidsfördriv

2009-06-24 16:08:39


Antar en utmaning från Mimi medan jag väntar på att N ska vakna..

1. Hur gammal är du om fem år? hela 30..
2. Vem var den sista du träffade? Nova..
3. Hur lång är du? 1.60 i runda slängar..
4. Vilken var den senaste film du sett? Hel film? Ehh.. Det vet jag inte. Var nog nån av Rockyfilmerna som gick på TV..
5. Vem ringde du senast? Therese
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till Amelie, där vi försöker hitta nåt att göra tills imorrn.. =)
7. Vad är dagens planer? Ringa T, kanske åka dit å hälsa på en sväng, å sen ut till lotten tror jag..
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Hmm.. Skicka sms tror jag. Då får man sagt det man ska, å inte en massa dravvel. (oftast..)
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda.
10. När såg du senast din mamma? Igår, när vi var förbi hennes jobb en sväng..
11. Vilken ögonfärg har du? brun-gröna..
12. När vaknade du idag? 10.00 (sovmorron *yäääj!*)
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej
14. Vilken är din favoritplats? Hmm.. Har ingen speciell plats, faktiskt.
15. Vilken plats föredrar du minst? Inomhus. Iaf när det är sånt här väder. Men får väl svara sjukhus. =S
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Oj, vilken svår fråga. Har inget bra svar på den faktiskt.. "Lev i nuet" liksom.. =P
17. Vad skrämde dig som barn? Jag har alltid varit fruktansvärt mörkrädd..   
18. Vem fick dig att skratta senast? Nova, den lilla tokungen. <3
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nja, de var ju lite före min tid iofs, men vi äger allt ett gäng ändå.. =P
20. Har du stationär eller bärbar dator? Både ock! =)
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Pyjamas. (Linne + shorts)
22. Hur många kuddar har du i sängen? Jag har två. Älsklingen har tre. Så det är lite trångt ibland..
23. Hur många landskap har du bott i? Ett. VästraGötaland. Eller är det ett landskap? Västergötland kanske det heter..?
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ehh.. Jag har väl ALDRIG varit full.. =P Jo, jag erkänner. *skämmas*
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota
26. Är du social? O ja. Massor. =)
27. Vilken är din favoritglass?  Hmm.. Älskar laktritsglass. Men det är svårt att få tag i god sådan.. Men Lejonet&Björnen glass slår ju allt!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Det är ju tyvärr inte så mycket i dagens läge, men jag hade väl betalt av lite skulder å sen kanske placerat dom lite bra, så dom blir fler.. =P
29. Tycker du om kinamat? Jadå..
30. Tycker du om kaffe? Jo, det gör jag allt. Inget beroende dock..
31. Vad dricker du till frukost? Vatten, eller Oboy! =)
32. Sover du på någon särskild sida? Hmm.. Jaa, det är nog vänster sida.. Iaf sen N kom, har ju hennes säng på den sidan, så man vill ju ha koll..
33. Kan du spela poker? Jovars, har allt spelat en del..
34. Tycker du om att mysa? JA! Vem gör inte det liksom..?
35. Är du en beroendemänniska? Vad är det? Jag vet inte.. Kanske?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, en klasskompis son å jag delar födelsedag.. =)
37. Vill du ha barn? Jag har ju min lilla älskade N, men kan allt tänka mej fler i framtiden kanske..
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska. Å förstår en hel del finska.. Men kan inte prata finska, tyvärr..
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, två gånger. Usch. Inget att rekommendera. Särskilt inte om man brytit revbenen..
40. Föredrar du havet eller en pool? Hmm.. Pool tror jag faktiskt.. Men havet är inte så tokigt, men det får vara rejält varmt, för jag är världens badkruka..
41. Vad spenderar du helst pengar på? Nova.
42. Äger du dyra smycken? Nja, ett eller ett par kanske.. Inte jättedyra, men..
43. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Jag å Nova delade på en glass.. =)
44. Vem är den roligaste människan du känner? Haha, utan konkurrens så är det tant K! =D
45. Välj ett ärr på din kropp? Har ju fått en del iom blindtarms- och galloperationer. Får väl bli de som sitter runt naveln då.. Inget fina direkt. =S
46. Vad har du för ringsignal? Looney Toons =D 
47. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Jajjemän, en hel hög. =)
48. Flirtar du mycket? Nej, jag är nog inte så bra på det..
49. Vart togs din profilbild för din blogg? Jag vet inte ens vilken bild det är som är profilbild, för har bytt en hel del.. Kanske var det den från bilen?
50. Kan du byta olja på bilen? Självklart..! 
51. Har du fått fortkörningsböter? Nej. Desto fler när jag stått stilla dock.. (Parkeringsböter alltså..)
52. Vilken var den senaste bok du läste? Dan Brown - Änglar och Demoner (för fjärde gången, den är skitbra!)
53. Läser du dagstidningen? Jajjemän, håller mig uppdaterad.
54. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, men ViFöräldrar, men den kommer inte så ofta..
55. Dansar du i bilen? Så klart, bara det är rätt musik. =)
56. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Bandit
57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? T's rumsnummer  
58. När var du i kyrkan senast? Hmm.. Det var nog i julas, på julvaka..
59. Vilka personer utmanar du? Alla som vill.. =) Kom igen!


Tant K

Hehe, utan nått motstånd alls?! :) Ja, man har väl sagt ett åt annat om knull-pökade bussar å sånt ;) Hälsa T å krya på sig! Får dessutom ta å träffas snart igen.. Kram kram


Amelie

Haha ett LITET tidsfördriv va de ja =)

Ville du åka och bada med de andra imgn? -Om inte, är det ok om vi träffas kanske vid fyra-halv fem i så fall så vi hinner ta oss ett dop? (Med det där 'vi' menar jag antagligen bara Hugo XD )

vi aker vid 12 isf men tyvarr ar varan bil full sa du far ta egen ut till oresjo... Hor av dig!

Fan! Jag tappade kort mina tre sista bokstaver.... haha. puss.



PUBLICERAT: 2009-06-24, 23:03:29 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Amelie

Jag ljög lite omedvetet tidigare >.<

Det har blivit ändrat så det finns plats i våran bil om ni vill åka med oss. =)

(Hade vart jättekul om ni åkte med)



PUBLICERAT: 2009-06-25, 09:35:45 | URL: http://elefteria.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: