Till start




Irritationsobjekt

2009-03-18 11:05:02

..finns det gott om.

Men just nu stör jag mej mest på: Att dom visar tv-shop på sex ( 6 !!!!) olika kanaler på förmiddagarna.. Två av dom olika kanalerna visar SAMMA produkt. Å vi har "bara" grundutbudet på kanaler.. Undra hur många fler som visas om man hade haft alla..(?) Det enda som finns att se är nyhetsmorgon å knightrider. (å så tv-shop då..) Kul.. Not. =S Så vi är förpassade till barnkanalen. Å där finns ett annat irritationsobjekt. Nämligen "Oopsidaisy" eller vad hon nu heter.. Å hennes kompis "Mackapacka".. *arrgghh..!* Vad är det för program? Dessutom anpassat till barn? Jisses säger jag bara.. *skakar på huvudet*

"Oopsidaisy, du glömde att pussa på broräcket. Du pussade gräsmattan, å då blir broräcket ledset om du inte pussar det oxå.." 
Enough said liksom.. *suck*

Nu ska jag sluta störa mej på saker, å gå å hänga tvätt istället.. Sätta på radion, stänga av tvn å njuta av lite hushållssysslor *ironi* Men dom måste ändå göras.. Vare sej man njuter eller inte..

Nej. usch vilket neggo-peggo-inlägg.. Nåja, kanske jag återkommer å skriver nånting mer positivt senare..


Therese

Kan säga att det blir inte mycket bättre ned fler kanaler, men det finns bättre barnprogram på de i alla fall : P



PUBLICERAT: 2009-03-18, 12:56:07 | URL: http://nuppi.blogg.se/
Noomi & Emilio

jaa djur känner ju av mer än man tror, så varför inte? Men de e bra nu eller?



Åh men va bra.. då kan du stötta mig o pusha mig.. trough good times, and bad times =).

Jaa men då k an vi ju "träna o äta heelt ok, hehe, ihop"

Jaa dee bättre med lite än inget!!!!

Annars allt bra med er???

Massa kramar



PUBLICERAT: 2009-03-18, 20:25:17 | URL: http://familjenvalladares.blogg.se/
Noomi & Emilio

jaa djur känner ju av mer än man tror, så varför inte? Men de e bra nu eller?



Åh men va bra.. då kan du stötta mig o pusha mig.. trough good times, and bad times =).

Jaa men då k an vi ju "träna o äta heelt ok, hehe, ihop"

Jaa dee bättre med lite än inget!!!!

Annars allt bra med er???

Massa kramar



PUBLICERAT: 2009-03-18, 20:25:31 | URL: http://familjenvalladares.blogg.se/
Theresia L. Marissa

Nyhetsmorgon kan man väl kolla på..?



Haha, vänta du bara till Nova blir lite äldre. Jon ääälskar i alla fall mackapacka-programmet! Så det tittar vi på varje dag! :-D



Det var ett bra tag sen vi diskuterade barnvagnar, men glömde nog att svara att jag också hade Jon framåtvänd mycket tidigare än man "ska". Jag tror nog inte riktigt på det där, eller det kanske är lite individuellt. Jon ville i alla fall, precis som Nova, titta på annat än mamma hela tiden.



Kram!



PUBLICERAT: 2009-03-19, 08:40:07 | URL: http://theresia-marissa.se
emelie

Vad sägs om lite purple and brown då, (måste ses med ljud) http://www.youtube.com/watch?gl=US&v=hMAtRklyzkI är också anpassat för barn, dock vad jag har blivit lärd kommer programmet från holland, och ja, enough said ;) de har nog rökt på rätt trevligt för att dels komma på det men även hur de ska låta ;P Mycket nöje! :)



PUBLICERAT: 2009-03-19, 18:08:49 | URL: http://ister.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: