Till start




Mycket nytt (vagn å tand)

2009-03-01 22:10:13

Ja, nu har det hänt grejjer.. Vi har köpt en ny vagn till N =) Det blev en svart/lime Avanti Moving Light (Löjligt namn jag vet..) Det är en sulky-liknande trehjuling.. Har provkört den på eftermiddagspromenaden förut, å jag är helnöjd. Det är den extravagnen vi ska ha liggandes i bilen nu.. (Kommer nog inte våga lyfta i å ur vår gamla vagn än på ett tag, för den väger bly, å är jätteklumpig.. =S Vill inte gå sönder inuti, liksom..)

 
(Lånad bild, men likadan..)
Väger typ ingenting å blir pytteliten när man fällt ihop den. Toppen toppen. =) Å så trehjuling, som jag har saknat nu när jag kört fyrhjuling så länge.. *inte gilla* *gilla trehjuling mera* =P

Dessutom har lilla N fått sin första framtand i överkäken. Det är högern som pluppat fram nu. Kanske är därför som hon varit på sånt riktigt uselt humör emellanåt de senaste dagarna? Har faktiskt inte trott att det varit tänder, för hon har inte haft några andra "symptom" än vresighet.. Men idag såg jag den när hon satt å skrattade. En liten vit plupp i överkäken. Så snart kan hon tugga ordentligt.. =)

Å så går det framåt med köket. Orkar inte ladda in bilder ikväll, får bli imorrn eller nåt.. Men alla underskåp är på plats nu, å vi har till och med flyttat in lite grejjer i några av dom.. Men vi hade inte räknat med att slagborrmaskinen skulle gå sönder (Shit pommfritt liksom, är väggarna SÅ hårda?) så nu måste vi hinna fixa en tills imorrn.. =| Men sen går det undan, då kommer nog överskåpen oxå upp snart.
Jag å lillan har flytt fältet hela helgen. I går var vi ute på Överby med mamma hela dagen nästan, å kikade i affärer å fikade massa.. =) Å idag tog vi oss ut till Torp i Uddevalla, å shoppade lite mera. =P (Nya vagnen bland annat, å så fick N massa nya kläder av sin mormor..)

Nu ska jag kolla på Beck..

GodNatt!


Therese & Hampus

Tackar, vi hade jätte trevligt, men hoppade över middag, får ta det någon annan helg : )



Det var en tjusig vagn Nova fått. Var det den vi tittade på?Vad skall ni göra med Cangaroon nu då,eller skall ni ha den med?

Hoppas att tanden kommer enkelt. Hampus nr2 är jätte på G så nu är det bara välling här igen : (



Kramar



PUBLICERAT: 2009-03-02, 08:23:30 | URL: http://nuppi.blogg.se/
Theresia

Åh... Har han så långa dagar... Vad jobbar han med? Klart Nova vill hinna träffa pappa på kvällen :-)



Fin vagn hon har fått!



PUBLICERAT: 2009-03-02, 09:46:38 | URL: http://theresia-marissa.se
Amelie

Det är ju lite typiskt. Hehe när jag kollar in på din blogg ofta så skriver du inte så mycket. men om jag har haft lite fullt upp å kollar in så är det MASSOR att läsa :D Hehe.



PUBLICERAT: 2009-03-02, 14:10:56 | URL: http://elefteria.blogg.se/
anna

hejsan ..

jag sökte Avanti Moving Light

och hamnade på din blogg.. jag är sugen att köpa en sån vagn.. är den bra..?

såg att du va från trollhättan.. min sambo är där ifrån.=)

mvh Anna



PUBLICERAT: 2009-03-25, 15:38:08 | URL: http://famaskhemwahlgren.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: