Till start




Vårväder

2009-03-19 09:07:35

Det blev inga fler inlägg igår, hade inget positivt att skriva om. Det var nog bara en sån där dag.. En neggo-peggo-dag..
Men idag är det bättre. =)
Vi ska göra oss iordning för en promenad nu snart. Det är jättefint väder, så då får vi försöka passa på. Tänkte gå ner till slussarna å runt där lite, det brukar bli en lagom promenad.

Älskling är sjuk idag. stackarn har jätteont i magen. =S Usch usch.. Jag å N får gå förbi affären sen å köpa bifidus till honom..

Nej, nu ska jag äta lite frukost, innan jag svälter ihjäl.. (Stor risk. Not)


Therese & Hampus

Ok, Hampus vill bara äta upp dem och slänga bort dem. Han hatar sina strumpor. Blöjan är ju väldig kul att ta av också ; )



Vi fick sova allihopa i natt. Hampus sov hela natten utan att vakna : D Så underbart.



Det är då typiskt! Hoppas att ni fick sovit gott allihopa och att Nova slutade att vakna.



Hoppas Tommy blir bättre. vad got med promenad, vill jag med, men får bli bättre i näsan först. Hoppas att ni får en bra dag i alla fall : D

Kram



PUBLICERAT: 2009-03-19, 10:28:05 | URL: http://nuppi.blogg.se/
Amelie

Hej! Det var länge sen! Va duktig hon har blitt! Och stora damen! =) Kanske vill ta en fika hemma hos oss någon dag? Du kanske kan skicka iväg ett sms eller något för de e ju inte så ofta jag är inne på internet just nu :S 0763493315 puss



PUBLICERAT: 2009-03-21, 11:22:10 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Therese & Hampus

Främligar för mig med. Klart att jag inte bytt bort dig : D Min kladdkaks polare ; P hihi

Jo, vist. Vårt lilla monster smittade mig : ( Men nu verkar det som vi är på bättreingsvägen båda två. Hoppas verkligen det för detta är så ursh

Vill kunna komma ut i detta underbara väder och bara gotta oss : D Kanske kan ta oss en promenad så snart vi blivit bra, men lite fika belöning : P ??



Hoppas att det inte blir värre med halsen utan bara bättre :D Krya på dig kram

Skivkar även lite smittofria kramar till er alla..



PUBLICERAT: 2009-03-21, 14:25:12 | URL: http://nuppi.blogg.se/
Noomi & Emilio

Jaa usch, de hoppas jag inte heller.. men de tro jag inte att de är. jag tror starkt på att det är tänderna.. även om han bajsat sjuuukt mkt så har de ju ändå kommit i samband me dem, plus att de kom 4 på samma gång. Har blivit bättre nu när la spruckit fram..

Ja nu har jag slutat o amma helt.. nu denna tandomgång så tog h bort de sista målet oxå.. han har ju minskat ner själv hela tiden.. o nu så hade han ont o ville han inte.. så tänker inte tvinga han, haha =D Men de har gått jätte bra!! han var lite ledsen när morgonmålet försvann, för e tog "jag bort"... närvi vart magsjuka så förlorar man ju så mkt vätska o då räckte inte mlöken till på morgonen.. o de var han väldigt ledsen över i början.. men de gick ju över =)





Haha ja men de e ju bra gjort ju jag har inte ens ngn vardagsmotion!! det e illa! haha.. men nu får de bli ändring allså.!

Hmm ja de vet jag nog inte vad det e för bok.. eller hund =P har du läst ut den nu??



Jaa, vikten kommer nog o öka.. sen e de jju inte konstigt med tanke på att han varit sjuk sen 8 mån kontrollen.. o framför allt med magsjukan.. han gick säkert ner minst 1 kg av det.. så de tar ju ett ta o återhämta sig!! plus detta nu med..=)

Hur är de med er nu då? aldrig inne på msn ju!! haha



Massa kramar



PUBLICERAT: 2009-03-22, 20:54:58 | URL: http://familjenvalladares.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: