Till start




En helt vanlig onsdag

2009-05-06 23:10:57

Har just fått en kommentar från en tjej som tycker min blogg är bra, å som vill följa den. *wiiie!* Det chockerande är väl att jag inte ens visste att det var nån annan än en handfull kompisar som läste den.. (?) *glad* Skojigt. Om det finns fler läsare, som inte ger sej till känna, så är ni så välkomna så.. =)

Idag har vi varit inne mestadelen av dagen.. Det regnade å var riktigt trist väder först, men sen sprack det upp å blev fint. Även om det blåste. Vi gick ut å gungade lite med mormor, å sen satt hon lite barnvakt medan vi stack iväg lite snabbt å handlade lite nödvändigheter.
Mycket mer än så har vi inte gjort idag faktiskt. Men jag är lite stolt över att jag hann plocka ur å plocka in i diskmaskinen, köra igång en tvätt å dammsuga innan klockan var halv tio ens. (bra för att vara mej..) Hade en liten nakenfiiis som sprang runt i lägenheten, å då vill man att det ska vara kattgrus- å annat grus-fritt ju. Så det var bara att plocka fram dammsugaren. Hoppas jag väckte grannarna.. *muttra lite* Dom har fått sena vanor våra grannar, så nu hoppas jag att jag fick hämnas lite på dom.. =P
Gjorde egen juice i råsaftcentrifugen idag igen, å måste nog säga att jag håller med mamma; det blir en himla massa disk när man använt den. Den är i typ 20 delar (inte riktigt kanske, men 6 iaf..) så det blir mycket att diska.. =S Men å andra sidan blir det ju världens goaste juice. Det tycker N oxå, hon har klunkat i sej massor idag. =) Hade i frukt å broccoli, blomkål å sparris idag. Det bästa med att blanda de lite mindre goa ingredienserna med frukt är ju att man får massa nyttigheter i sej, men det smakar smaskens. =)
Imorrn blir det väl till att städa å baka å sånt inför kalaset på fredag..
Nu ska jag göra en kopp the å slappa lite i soffan innan jag går å lägger mej..



Mina älsklingar <3

GodNatt!



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: