Till start




Gå gå gå

2009-05-20 22:38:53

Japp, ikväll tog jag mej i kragen å tog en rask promenad. Blev väl en halvtimme - trekvart sisådär... Tänkte inte på tiden när jag började.. Men usch! jag måste köpa nya gåingskor..!! Ajaj, nästan kramp i vaderna efter några meter bara.. =S Blää.. Å det höll i sej heeela vägen. Inget kuligt alls. Å jag som hade strechat å allt.. Hjälpte inte ett dugg. =( Har strechat nu när jag kom in oxå. För det ska man göra. Å jag som har ett förlutet som idrottare (tro det eller ej..) vet ju hur viktigt det är med sånt.. Å dessutom totalt otränad. Så ska jag vara ärlig så vågade jag inte ge mej ut på nån ordentligt rask promenad utan att först strecha.. Vill ju kunna röra på mej imorrn oxå, liksom.. Inte stappla runt som.. ja.. jagvetintevad. =P
Men vad hurtig jag känner mej nu ändå.. =D

Idag har vi iaf vart på stan en sväng med käraste T & H. Jag hämtade ut biljetterna till Ladies Night. =) (Det var ju på tiden.. *ehurm*) Men nu har jag dom här. Nu ska jag bara hålla reda på dom tills oktober. Det blir ju värre förstås.. Får tejpa fast dom på kylskåpet eller nåt.. Nåja, vi fick iaf lunchat på stan å H fick sej ett par nya skor. Såå fina. Funderar skarpt på att köpa "tjejj-varianten" av samma sko till N. Den var skittuff. Men ska nog kika runt lite först.. Har ju lite svårt att bestämma mej som bekant.. *veligpotta* =P I första hand ska vi införskaffa stövlar iaf. Så att vi kan vara ute när det regnar. =)

Nu tänkte jag bara varva ner lite framför tvn, å sen är det läggdags..
GodNatt!


bitte

Hej tänkte tipsa dig om min tävling där du kan vinna

En snygg väska och ett presentkort på 500 kr



PUBLICERAT: 2009-05-21, 11:52:33 | URL: http://www.lovemercury.se/2009/may/ny-tavling.html

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: