Till start




Helg igen.. =)

2009-05-16 09:43:49

Ja, nu är det helg igen.. Veckan har snurrat på utan att vi för den delen har haft en massa för oss.. Har ju varit lite trevligheter, å så har vi varit ute på eftermiddagarna å gungat å sådär.. Å på lotten å igår fick vi åka å handla lite.
Å nu är det lördag. Å jag fick sovmorgon! När N vaknade 7.30 idag så gick älsklingen upp med henne å jag somnade om till 9.. =) Det var skönt.

Idag är det kalas för H. Vi får inte glömma presenterna.. *går å lägger ut dom i hallen* Skulle ju bli lite pinsamt.. Haha. =P
Måste en sväng förbi containern å slänga en massa bös som står på loftgången å tar plats. Är så trött på att städa iordning där nu.. Detta blir tredje gången. Så fort jag fått iordning så flyttas nånting nytt ut, mellanlandar där på väg till containern oftast.. =( Men idag sa vi att vi skulle försöka få bort skiten..
Måste till FH oxå å hämta ut biljetterna. Hade ju helt glömt bort dom. Hade nån liten bild i min hjärna på att det skulle komma ett meddelande eller nåt när de finns på plats. Men så var jag inne på ticnet's hemsida å läste, å där stod det ingenting om det. Så det är nog bara att gå dit å hämta dom..

Sen efter kalaset blir det kanske att åka ut till lotten. Är så härligt att vara där.. =) Som en liten sommarstuga.

Nu ska jag gå å se vad jag ska ha på mej till kalaset..

Have a nice day!


N plockar blommor


Blåa ögon å blonda lockar <3
Detta var efter badet igårkväll..
Man ser verkligen lockarna på den här bilden..


Amelie

Underbara lockar!



PUBLICERAT: 2009-05-17, 21:29:39 | URL: http://elefteria.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: