Till start




Ny somrig design

2009-05-06 09:30:15

Nej, ni har INTE kommit fel..! Det här är min blogg. Fortfarande. Den har bara blivit lite somrigare.. =) Snyggt va? *skickar tacksamma tankat till T*

Ja, igår åkte vi ju, till slut, iväg till T & H å lagade lite middag å gjorde dumlemuffins. *mums* =) Barnen lekte å busade å det var en himla trevlig dag. Blev lite sent, för vi började med matlagningen lite sent.. Men men. N stenslocknade när vi kom hem, hon hade nog busat slut på alla krafter.. =P

Å föresten, jag VISSTE att det var smart att boka en extra till på lördag, för igår på kvällen hörde C av sej att hon oxå ville följa med..

Idag har jag redan hunnit tömma diskmaskinen, starta en tvätt å dammsuga. Å ge N frukost. Å nu sitter jag här å mumsar dumlemuffins. Ska göra mej en kopp the, väntar bara på att vattnet ska koka upp..
Hade världens hostattack imorses, gör fortfarande ont i magmusklerna.. =S Inte kul. Men men.. Bara det inte är ännu en förkylning på gång.. Vill inte vara mera sjuk nu.. Nu är det ju sommar. (!) Fast det syns inte riktigt ute idag.. Regngrått å ganska trist. Blir nog en innedag för oss idag..
 
Nu har mitt vatten kokat upp..


~Mezzie~

halkade in här av en slump men lägger genast till på favoriter =)

Alltid kul att hitta nytt och läsa =)

Ha en fortsatt trevlig dag!



PUBLICERAT: 2009-05-06, 14:54:04 | URL: http://mezzieliina.webblogg.se/
Amelie

Vilken tur att du påminde mig om Herman, jag ska gå och baka honom nu =) Jag har också funderat på om man kan ta bort någonting jag vill ta bort äpplena och jag tror att det går alla tiders, Det är ju bara smaksättning. Fast jag har till sllut bestämt mig för att lite äpplen i min kaka har jag ju inte dött av Så jag gör efter receptet. =)

Kika föresten in på http://pawdesign.blogg.se och kika på din dotter. Lägger ut kortet om en liten stund. =)



PUBLICERAT: 2009-05-06, 21:45:39 | URL: http://elefteria.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: