Till start




Stressig, men bra, dag

2009-05-29 00:05:44

Ja, idag har jag stressat.. Oj, vad jag har stressat. Först var jag lite nervös att vi inte skulle hinna till BVC i tid, för N valde att sova middag jäääättelänge.. Bra iofs, men jag blir såå stressad av att ha tider att passa. Sånna viktiga tider oxå.. Men ja, vi kom i tid. Fick vänta några minuter, så N hann röjja järnet inne på VC å hälsa på alla i personalen. =) Å riva ner lite broshyrer å sånt.. =P Sen fick vi komma in, då blev hon plötsligt stel som en pinne, å verkade livrädd för farbror doktorn. =S Stackars liten. Men hon ställde sej bestämt med ryggen åt honom å kollade i leksakslådan istället. (smart tjejj..) Kläder av, å upp på vågen. Näst intill exakt 11 kg nu. Ojoj. =) Å sen längden, 76.5 cm (bara ökat liiite sen sist) å sen var det läkarundersökning. Det var inte så roligt. Stetoskåpet var nog kallt. för hon försökte vifta bort det hela tiden.. Vet inte om han fick hört så mycket. Men hon var lugn å tyst iaf. Sen fick hon sprutan. Det var INTE roligt. Men det var nog mest för att vi höll fast i benet för att hon inte skulle rycka undan det.. Gick jättebra direkt efter. Sen gick det inte så bra längre.. =S Farbror doktorn tittade i öronen. INTE ROLIGT! N stortjöt å skruvade sej i mitt knä, å ville inte alls vara med. Dessutom var ju inte resultatet så roligt heller.. Öroninflammation. I vänster öra. Inte så farligt rött å inget svullet, men lite. Så det fick bli pencillin. =( Kan ju vara därför som hon varit på så dåligt humör de sista dagarna..

Nåja, iväg till Överby bar det sen, för att träffa T & H. Lite shopping å lunch, å sen stressa stressa hem igen. För kl. 18.00 kom köparna till vagnen. Å dom verkade överförtjusta å tog den på direkten. =) Så direkt när jag skrivit färdigt här, så ska jag gå in på blocket.se å ta bort annonsen.. (Jippie! Lite extrapengar! Gött mos!) Å mera plats i förrådet nu när den är borta.. =)

Sen fick jag stressa å göra mej iordning å åka in till san, för idag var jag, tant K å tant C på premiären av årets "musikal" En Mänsklig Historia, som gymnasieeleverna på mitt gamla gymnasium satt upp. =) (Å för er som inte vet, så var jag ju själv med i "min gröna ungdom" *ehurm* å gjorde en bejublad *ehurm host host* roll som läspande flata i antikens Grekland *haha*) Det var jätteroligt att se den igen. Kunde alla sångerna utantill. Fortfarande. Å nu satte dom sej på hjärnan igen.. =S Har tagit mej 6 år att glömma dom, nu får jag börja om igen.. *haha* Men den var nästan lika bra som när vi gjorde den. (Ja, jag tycker faktiskt att den var bäst när vi gjorde den.. *egoego*) Men det är inte så lätt att få ihop hela den mänskliga historien, så det var ju en 3-timmars-föreställning. Så nu är jag, äntligen, hemma igen. *pusta ut* Har lite saker att göra här hemma, å sen är det hoppisäng som gäller.. Älsklingarna ligger redan därinne å snarkar.. =P


Nu orkar jag inte skriva mera. Bilder får bli imorrn istället.. GodNatt!


Amelie

Haha fattar att du inte hade tid å svara på mitt sms! Fan va mycket du hade för dig igår :P



PUBLICERAT: 2009-05-29, 12:17:18 | URL: http://elefteria.blogg,se
Theresia Lilja

Ibland får man känslan av att vad man än gör så blir det bråttom hela tiden. Stress stress stress. Då får man stanna upp och ta ett andetag. (Sen stressa vidare ;-)



Då är hon snart ikapp Jon ;-) Han väger 12,5 kg.



Kommer ihåg de där Måg teatrarna. De var rätt roliga...



PUBLICERAT: 2009-05-31, 13:26:19 | URL: http://www.theresia-marissa.se
linnea

hejhej :).

kolla in mitt nya inlägg om Lady Gaga och Alexander Skarsgård :D.



kraam



PUBLICERAT: 2009-05-31, 13:37:52 | URL: http://linneaachristensson.blogg.se/
Amelie

Hehe vilken tur att hon tyckte om dom :) Men de blev ju lite konstigt med måttena, men jag undrar jag hur de skulle se ut i vanliga fall... med tanke på att jag som sagt klippte av 13 cm :S HAHA. Enorma ju.



PUBLICERAT: 2009-06-01, 11:54:24 | URL: http://elefteria.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: