Till start




Änglar & Demoner

2009-11-01 23:55:54

Usch, vilken skitfilm!

Okej.. Liiite orättvist.
Filmen var väl bra i sig, egentligen.. Men alltså. Man kan ju tro att han som har gjort den inte ens läst boken.. (?!) Åtminstånde så har han verkligen tagit sig friheter när det gäller att klippa och ta bort å hoppa över.. Hängde ju knappt med i handlingen.. o.O
Nej, usch å fy, sikken besvikelse.. *skaka uppgivet på huvet*

Men en positiv sak var ju att allas våran käre Stellan (Skarsgård alltså..) gjorde en riktigt bra insats! Trevligt för omväxlings skull.. Även om han var lite lik Boothstrap från Piratesfilmen även i den här filmen.. ;P

Mitt humör blev inte bättre när jag upptäckte en stor klump med ost i mina ostbågar. :S Uäck! Funderar allvarligt på att skicka tillbaka påsen.. Kanske kan få en ny?
Läste just på aftonbladet.se om en tjej som fått en grön larv i sin köttbulle.. *mera uäck!* Jag kanske inte ska klaga? Det var ju trots allt bara ost..

Nej, nu ska jag lägga mig å läsa slutet på Dan Browns nyaste.. :) Bäst för regissörerna att dom ordnar bättre filmer av de återstående böckerna! *hytta med fingret lite* ;P


*alla tummar upp för boken*



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: