Till start




Kärt återseende

2009-11-17 11:11:24

Igår var det dagisdags igen, efter helgen.. N sprang in genom dörren å försvann bland barnen.. Mamman stod kvar i dörröppningen å kikade in. Inte ens en vink.. Nähä. Bara att inse att hon trivs som fisken i vattnet på dagis, å åka hem.. Å efter tre timmar följde hon med hem, så snällt så.. :)
Vi har fuskat. Både igår å idag har vi tagit bilen till dagis. Men igår var det för att jag var tvungen att göra några ärenden i stan medan N var på dagis, så jag skulle hinna. Å idag så var vi lite slöa på morgonen å blev lite sena, å eftersom bilen bara stod där helt ensam på parkeringen, så tog vi den idag oxå. Dessutom regnade det ju imorse, inte så kul å cykla då.. :S
Efter dagis åkte vi hem å N fick sova sin middagslur. Sen efter vila å mat å sådär, så tog vi på oss å gick till familjen L. Det var längesen vi träffades nu, å det var lika trevligt som alltid. :) Barnen lekte å busade, å när vi skulle gå blev det ett himlans pussåkram-kalas.. :) Sötnosarna.. N hade iaf saknat H, det syntes. Hon var tillochmed lite snällare än vanligt mot honom.. :P Vi får väl försöka få möjlighet till en träff till i slutet på veckan kanske, så de små kan leka av sig ordentligt.. :) Eller vad tycker du, T?
Efter det besöket knallade vi hem till mormorn.. Där fick vi god fika medan vi inväntade att pappan skulle komma hem.. Sen var det bums i säng för N, å mig med för den delen.. ;)
Det var vår gårdag..
Idag ska jag väl snart åka å hämta N på dagis, sen ska vi väl se om vi inte kan hitta på nåt skojjsigt.. Pappan är ju borta hela dagen idag igen.. :S Men vi klarar oss..! Ska väl ta en sväng till brorsan oxå, å få skrivit det där CV:t till arbetsansökan.. Kan ju vara bra..


N dansar för fullt.. :)

Å föressten, har ni provat nya Ballerina Pepparkaka? Om man gillar pepparkaks-smaken så är det ju ett måste.. Själva pepparkaks-smaken var dock ganska stark.. Jag själv är inte ett jättestort fan av pepparkakor, men dom slank allt ner ändå.. ;) Är ju samma goda fyllning ändå.. Hade ingen mjölk kvar, så det fick bli en kopp thé till.. :)
Nu ska jag gå å ta en till.. Så kanske jag blir snäll.. ;P




Är jag ensam i världen om att ha nån slags tvångstanke att jag måste köpa allt som är nytt å prova..?
Jag som inte gillar pepparkakor ens, men ändå köper jag sånna här kakor.. (?)
Tur att dom var ganska goda ändå då.. ;P


Therese & Hampus

Får helt klart spana på vilken dag som skulle passa våra busfön =)

Klart man måste testa de nya som finns ;P Men jag tror att jag hoppar över de kexen du....

Kram



PUBLICERAT: 2009-11-17, 21:27:34 | URL: http://nuppi.blogg.se/
Marie [Mamma & Fotoblogg]

den va underbar, och så jäkla bra, jag är kär igen :) Hihi, fast ja det har jag ju varit sen jag såg Twilight. Och i New Moon fick dom med i stort sett allt som händer i boken. Så ja Chris Weitz har verkligen gjort ett bra jobb :)



Men det lär ju bli o se New moon en gång till, kan inte hålla mig tills jag kan köpa den, no way!



PUBLICERAT: 2009-11-20, 17:47:24 | URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Marie [Mamma & Fotoblogg]

Haha . Ja jag älskar Edward, all about him :) Så ja jag är både besatt i filmerna och böckerna :) lovelovelove. Har nog sett Twilight typ 70.000 ggr tillräckligt många ggr så man börjar kunna de flesta replikerna, hihi =D



PUBLICERAT: 2009-11-20, 18:21:49 | URL: http://mzetterblad.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: