Till start




Vilken bra dag..!

2009-11-20 18:08:48

Ja, idag har verkligen varit en riktigt lyckad fredag.. Känns bra. :)

Först blev det att lämna skruttan på dagis, å det gick hur bra som helst. :) Sen hem till tant K för lite fredagsfrukost. Mums! Sen åkte vi till stan å shoppade lite.. Blev en "fuskpolo" till N å lite vitaminer å mitt älskade omeprazol (så nu kan jag sova gott om nätterna, utan att behöva vakna av halsbränna.. :S) Dessutom kunde vi inte hålla oss utan att köpa nåt litet till twinsen. ;) Blev lundmyhrsockar, vita med sötnostext på. :)
Sen gick vi hem till tant E å fikade. Jättegoda kärleksmums! :) Satt å tjöta å fika tills det var dags att röra sig hemåt. Åkte faktiskt buss för en gångs skull.. Vet inte när jag åkte buss senast. Men jag kom hem iaf.. ;P

Å när jag kom hem så hade älskling ordnat en överraskning! En toppenbra sådan.. En ny tvättmaskin!! Tjohoo..! Så nu tvättas här för fullt.. :D Har ju inte haft möjlighet att tvätta hemma sen i början på september, så vi har ju tvättat i tvättstugan ibland, hos mamma ibland å ibland hos N's farmor.. :S Inget kul. Inte när man är van (Läs: Bortskämd) med egen maskin.. Men nu är vi åter back in business..! Å medan jag å N gick å handlade pizza så ordnade min älskling i köket, körde igång diskmaskinen å städade å plockade iordning. :) Underbart! 
Så vi har precis smockat i oss lite pizza.. Jag har nog lyckats krympa magsäcken lite, för jag orkade knappt en halv pizza idag.. :) Förut var det ju inga svårigheter att klämma i sig en hel, men idag tog det verkligen stopp.

Lägg märke till att T har fixat en lite nyare bild på N i headern.. :D Tack så mycket T..!! Jättefint blev det!

Näe, nu ska jag gå å hänga upp tvätt!! Det var längesen man såg fram emot en sån trist syssla.. ;P


Min nya kompis.. ;)



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: