Till start




♥ Älskade underbara unge ♥

2009-10-19 22:29:12







♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Mitt liv har verkligen fått en mening..
Mamma & pappa älskar sitt lilla hjärta mest av allt i världen!


Mitt hjärta finns inte längre i mitt bröst,
det lever ett eget, farligt liv utanför.
Mitt hjärta tillhör inte längre bara mig,
utan mitt barn.
Utan dig fanns inget.


Natalie

Vad fint skrivet ! :)


Amelie

haha jag hatar verkligen allmänbildningsspel eftersom jag är så o-allmänbildad. Därför tycker jag att det är jättestort när jag känner till någonting som stefan bara höjer ett ögonbryn åt. =)



PUBLICERAT: 2009-10-20, 01:19:07 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Marie [Mamma & Fotoblogg]

hur gör man såna hjärtan? Visste hur man gjorde när jag hade stationär dator, men det funkar inte riktigt med de kort kommandot jag kunde på den bärbara ?!



PUBLICERAT: 2009-10-21, 19:43:20 | URL: http://mzetterblad.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: