Till start




Bilder bilder bilder

2009-10-09 19:53:26


Trött å febrig
Lite hängig framför TVn häromkvällen


Dagen efter var all feber puts väck!
Då var hon åter i sitt esse.. ;)
Mössa, linne, blöja å en kratta..


Morgongröt
N äter numera i stort sett alla måltider själv
Mer eller mindre framgångsrikt.. ;)


Regn regn regn..
Men häromdagen hade vi två stycken mycket vackra regnbågar att kika på.
N lärde sig ett nytt ord: "Jängbååe" Haha, låter jättesött.. :)

Jag vet att jag lovade (?) ett uppdateringsinlägg om alla framsteg min lilla älskling gjort, men jag orkar helt enkelt inte idag heller.. Blogg.se har segat som bara den, å att lägga upp dessa bilder har tagit en eeeevighet, så nu orkar jag inte lägga mer energi idag. Men jag återkommer..! ;)



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: