Till start




Ladies Night

2009-10-18 21:12:18

Ja, nog var det tjejjernas kväll igår alltid.. Haha.. Jag å tant K tog tåget ner till Göteborg vid halv tre på eftermiddagen.. Blev lite shopping först, å sen fick vi änna börja dra oss bort mot Scandinavium, eftersom ingen av oss promenerat från Centralstationen förut, så vi skulle vara säkra på att hitta.. På vägen trillade vi över en grekisk restaurang som såg trevlig ut, så vi kunde ju inte motstå lite grekisk mat innan showen.. ;) Var jättegod mat å gott vin till det.. :) Sen fortsatte vi mot Scandinavium.. När vi trodde att vi kanske hade ett kvarter kvar, så råkade jag kolla till vänster, å det gick inte att ta miste. Hela Scandinavium var upplyst. Rosa såklart. Haha.. Då visste vi att vi kommit rätt.. :P Vi gick ett varv runt kvarteret, för det var fortfarande lite tid kvar.. Sen var det insläpp. Väl inne fanns det massa evenemang i loungen.. Spel å karaoke, tävlingar å allt möjligt.. Vi letade reda på våra platser, sen gick vi å köpte varsinn cider i en av alla barerna. Sen var det bara att invänta showen. :) Vi hade skitbra platser, å såg jättebra..! Satt "längst ner" på läktaren så vi hade inga framför oss å kunda lägga upp benen å sitta bekvämt. :D Synd var bara att min kamera är värdelös. Särskilt i mörker.. Men men.. JAG vet ju vad det är på bilderna.. ;P Å hela showen var toppenbra! Verkligen rolig å underhållande, å bra musik.. :) *alla tummar upp* Detta lär bli ett återkommande evenemang för oss.. ;) Eller hur tant K..? :) Men jag måste komma ihåg att ta bättre skor på mig nästa gång.. För mina fötter var döda när vi väl kom till bussen efter showen, för vi fick i stort sett springa för att hinna.. :S Men men.. Överlag var det en verkligt lyckad kväll..!!
Här följer lite dåliga bilder, men men..


Gick liksom inte att missa Scandinavium igårkväll ;)


Väntar på att showen ska börja


Ja, kvällens färgtema var ju.. Rosa. Såklart ;)
Bra platser hade vi iaf.. :)


Final

Filmade oxå, å det blev bra, förutom ljudet som knastrar bra mycket.. (Kan det berott på 8500 skrikande tjejjer/kvinnor/tanter..? *ironi*) Det var iaf toppenstämning å jättelyckat! :)
Har dock varit lite slö idag, eftersom jag kom hem vid 2-2.30 inatt, å så upp kl.9 imorses igen.. Men men.. Smällar man får ta.. ;) Det var det värt..!
(Glömde skriva att vi fick snygga t-shirtar oxå.. ;P Ingick i biljettpriset.. Svarta med guld-LadiesNight-logga på..)


Tant K

Räkna med mig nästa år! :) Bilden av söta baby, den sitter fortfarande klistrad i ögonen.. Ladies Night 2010, räkna med oss!



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: