Till start




Ljus i slutet på tunneln..

2009-09-26 17:40:12

Ja, det ser så ut iaf.. Det är en ganska mörk tunnel när man ser på ekonomin just nu i den här familjen.. :S Skittrist verkligen.. Båda två är ju arbetslösa.. :( Men nu ser det ut som att det skulle kunna ljusna lite.. Min älskling har nämligen fått "Ja!" från arbetsförnedringen.. Oj, arbetsförmedlingen menar jag ju.. :P till en elektrikerutbildning på Lernia. *Weeii!* Å han har ju fast jobb den dagen han är klar.. :D Kanske kanske kanske att detta ordnar sig.. Men jag pustar inte ut än. Han har inte genomgått utbildningen å fått jobbet än. Men utsikten inför framtiden ser ju onekligen lite trevligare ut nu.. :)

Idag har vi varit med mammsen å kikat efter en ny bil till henne.. Hittade ett exemplar som hon gillade å hade råd med.. :) Å jag gör tummen upp, för den verkade bra. Tog en lunch ute på Coop-restaurangen å kikade lite i affärer oxå.

Nu blir det att mysa lite i soffan med familjen.. :)


Emma

Nä men va =) Det måste jag ju testa, vart får man tag i oleum basileum?? Tack för tipset =)



PUBLICERAT: 2009-09-28, 22:33:57 | URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: