Till start




Måndag å ny vecka..

2010-04-26 12:04:01

Idag har jag huvudvärk. :( Det är nog vädret.. Det verkar inte kunna bestämma sig hur det ska ha det.. Imellanåt skiner solen mellan molnen, helt plötsligt haglar det. (!?) Å såhär har det ju hållt på i nån vecka nu.. Kan inte våren bara bestämma sig för att komma..? På riktigt. Tack.

Ikväll blir det jobb igen. En 5-timmars på samma ställe som jag spenderade halva förra veckan.. Najs tillskott i plånboken nästa månad.. :)
Kan behövas.. Vi har ju en del kalas här framför oss.. Både jag å N fyller ju år i maj, å det gör ju E & H oxå.. Å N's gammelmorfar.. Så vi har fullt upp. :) Jag själv är ju först ut.. Snart blir jag lika gammal som tant K. *haha* Men inte riktigt än.. Någon veckas njutning av att vara yngst återstår.. ;) 
Dessutom har vi bokat in en dagstur till Skara Sommarland i slutet på maj oxå.. Tillsammans med mormor å morbror å NattaBi.. :D Ska bli riktigt roligt!

I övrigt har vi spenderat lite tid på loppis å fyndat möbler till nya kolonistugan. :D Skitbilligt. *tummen upp*
Å så har vi röjt i trädgården där, för det är ju ganska behövligt.. *ehurm..* En mindre underdrift kan man kanske säga.. Det är ju ingen som skött den trädgården på närmare 10 år, så.. Men men.. Vi kämpar på. :)

Här är några bilder..

 
N hjälper mommo att diska  

 
En liten röd stuga med vita knutar

 
Älskling gräver upp plattor


T & mamma grejjar i trädgården

Näe, dags att grejja lite här hemma, innan jag hämtar skruttan på dagis.
Å där har dom ändrat sig, IGEN, angående hennes schema.. *suck* Vad trött jag blir..

 


Amelie

Vadå ändrat sig med hennes schema? Vad händer?



Det är ju riktigt mysigt trots att det ser ut som jag vet inte vad. Men det blir nog riktigt bra när det är klart! Det tror jag nog. Och det känns så roligt när man fyndar på loppis för det är ju både billigt och bra :D <3



PUBLICERAT: 2010-04-26, 12:16:19 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Therese, Hampus & Pontus mamma

Jasså? vad är det som inte är bra? Hur skall du ha henne nu då?



Säger som jag sa innan. Gott i alla fall att de inte dött på jobbfronten : )

Längrar tills söndag då vi ses :D

Vi får se till att bli friska här hemma så vi kan ses..

Kram



PUBLICERAT: 2010-04-26, 12:46:51 | URL: http://nuppi.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: