Till start




Ojoj..

2010-04-08 13:33:28

..så lång tid det hunnit gå sen sista blogginlägget.. Haha, här har vart fullt upp.
Vi har iaf firat påsk, hemma hos mamma med brorsan, NattaBi å vovvarna, å uppe på Dal, med farmor å L. Å så var ju faffa & M här å hälsade på å lämnade tulpaner å påskägg. Å på tal om påskägg, så har vi så vi klarar oss nu.. N fick 7 (!) stycken, fyllda, påskägg..!! Jösses alltså.. Å hon som bara gillar choklad å punshpraliner, så det är ju mamma å pappa som har fått "offra" ;) sig på de bitarna som hon inte gillar.. Haha..

Ja, vad har hänt mer? Grannen A har vart här, å när vi skulle följa med henne å hämta H på dagis, så ramlade N med näsan först, rakt ner i asfalten. Jag var nere i källaren för att hämta vagnen, så A fick ta med N upp å tvätta rent näsan å torka bort blodet.. :S Men det var inte så farligt, som tur var.. Är ett skrapsår på näsan nu bara..

Å så har jag ju vart å hälsat på tant E, med småttingarna.. Såååå små å söta..! :) Får nog träffa dem på söndag igen, då kommer det ett gäng hit på barnklädesparty, som A håller i. :) Å så kommer nog T & P oxå, å NattaBi å mormor å min kusin, å några andra.. Ska bli trevligt.

Å ikväll är det fika med tjejjorna/tanterna.. ;) Ska oxå bli trevligt. :)

Å så har jag ju jobbat lite oxå.. Senast idag. Blev 7.30-12 idag.. Det gick bra, jag börjar komma in i rutinerna på det planet oxå nu, så det känns lite bättre å lättare att jobba nu när man känner till det..

Men nu har jag inte tid att sitta här längre, ska iväg å hämta skruttan på dagis kl. 14 idag, det är nog bättre än igår, för då fick hon vara där till 16, för att jag var på möte.. Å hon var extremt övertrött å grinig när hon kom hem, så vi hoppas att det är bättre idag.. Jag har lite bilder att lägga ut, men det hinner jag inte nu. Får se om det blir bättre tid senare..



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: