Till start




Spontanutflykt å bilder

2010-04-13 17:16:04

Idag var jag å T å grabbarna lite spontana, så när N åkt till dagis så stack vi iväg på spontanshopping på Ikea.. :) Gick bra, jag gjorde av med 35 kronor. Lagom. ;) Plus en korv dårå, som vi åt när vi shoppat klart.. Så inte ens 50 spänn.. Måste vara nåt slags rekord.. :P

I helgen jobbade jag. Massor. Två delade turer.. Först lördagmorgonen 7-12 å så kvällen 17-21 å sen samma tider på söndagen.. *Puh!* Men jag överlevde.. ;) Trots att jag spenderade mina lediga timmar på lördagen på N's sysslings kalas, å söndagens timmar gick åt till ett MyKidoo-party här hemma.. Stress stress stress.. Men det gick! ;)

Å N bara pratar å pratar.. Just nu är det väääldigt mycket "Kan hälv!" å "Vill inte" som grädde på moset (trotset!).. Å hon pratar mycket om att gå ut å gunga å cykla å leka med Haampush å Uuugoo.. *asg* Hon har helskönt uttal på deras namn alltså.. :) Å idag när jag lagade mat så kom hon å sjöng "Ingen svans, ingen svans" å när jag frågade vad hon sjöng för sång, så sa hon "Mamma *värsta nervärderande tonfallet* Lilla grodorna." Å så skakade hon på huvudet å gick iväg.. Haha, hon tyckte nog att det var självklart vilken sång det var.. Men sen var humöret på topp, för jag gjorde N's favvo "Sgetti å namararasås" (Spagetti Carbonara) :) Hon åt nog lika mycket som jag, helt otroligt! "Ja ääälskar sgetti" säger hon.. Haha.. :)


N fiskar i fiskdammen på C's kalas


Det var en godispåse som nappade :)


Här sitter N med min mormor.. Alltså sin gammelmormor. :)


Tjockiskatten har ett nytt favoritställe: Strykbrädan

Nu ska vi allt ta å gå ut lite här.. En tur till brevlådan bland annat.. :) Hoppas det inte blåser lika förjäkligt som det gjorde förut.. :S Men vi ska iaf få i oss lite c-vitamin.. :)


Amelie

Åh va fin hon är! <3 Lilla Nova-Bus



PUBLICERAT: 2010-04-13, 20:54:36 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Amelie

Va fan säger du?! Klart att negerboll-låten är bra! =)



PUBLICERAT: 2010-04-13, 21:00:18 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Amelie

Haha kollar du på bilden med Peter... Jajjemen han har tärningar i backspegeln XD Men inte wonderbaums. :P Men det roliga med de där muttrarna var ju att de bara passade på ena sidan. Haha så på andra sidan har han de vanliga XD Jag skrattade så jag höll på å dö när jag såg de :P



PUBLICERAT: 2010-04-14, 16:22:38 | URL: http://elefteria.blogg.se/2010/april/tavling.html#comment
Therese, Hampus & Pontus mamma

Ja, den fick bli vit igen. Var de som blev snyggast med den nya headerna, men jag har en ide som jag skall testa ; )

Jupp, de fick vara insperation (är faktiskt samma kort som sitter i ramen) [hihi].



Vad skoj. De får vi absolut ta och försöka fixa, speciellt nu när du har en klar ide :D

Kanske kan ta det på måndag när vi träffas??



Hoppas at ni får en bra helg också och att ni hinner ses lite där hemma mellan jobbet.

kram, kram



PUBLICERAT: 2010-04-17, 07:18:14 | URL: http://nuppi.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: