Till start




Vinden vänder..

2010-04-18 12:53:46

..ja, nu börjar det se lite ljusare ut. Härligt härligt. :) Å våren är här, med lite sol å värme imellanåt. Känslan är underbar. :D

Jag har jobbat en hel massa de senaste dagarna.. Eller ja, inte så många timmar åt gången iofs, en sisådär 5/dag.. Lite lagom. ;) Men känner att jag knappt hunnit med att andas ändå, för jag har haft fullt upp inimellan jobb å sånt.. :S Den här veckan har bara flygit förbi.. Men så har jag ju jobbat 3 delade turer, plus fyra dagar som extrapersonal, å vart på heminredningshemparty å K&A's birthdayparty igår, å dagislämningar å dagishämtningar å sommarjobbsintervju, å matlagning å städning, å ytterst lite dötid, så har tiden bara försvunnit känner jag.. Men jag är bokad idag å imorrn oxå, sen hoppas jag faktiskt att bemanningen inte ringer på ett par dagar, för jag behöver vila lite. Men det kommer bli en najs löning sen, det går ju inte att komma ifrån.. ;)

Å min kära mamma, som jag ibland kan tycka är lite galen, har köpt sig en egen kolonilott nu. :D Jätteroligt! Men där finns maaaaassa att göra, så vi vet ju hur å var vi kommer spendera våra lediga timmar isommar.. ;) Men det ska bli jätteroligt!

Å grattis till brorsan som fått lite jobb! ;)

Näe, nu sover lilla skruttan, så jag ska börja förbereda middagen tänkte jag.. Älskling är i affären å handlar lite nödvändigheter, å sen ska jag vila tills jag måste åka till jobbet..


N har fått lite nya kläder..

Nya basketskor, å från farmor har hon fått en vårjacka, kjol, pikétröja å en hellokittykeps.. :)
Å vi har varit ute å cyklat med hennes cykel massa..
"Ja älskar cykla"


Amelie

Jo det har vart väldigt lite Marita nu det senaste :P Får vi ta igen sen. :D Hehe. Du skulle jobba i morgon också va? Dag eller kväll? Tänkte om du ville ses en sväng. Om du hinner förståss. :D

Va fina kläder Nova har fått! Jag har två skärp här hemma till skruttan. De är lite stora men ändå... Jag kan inte ha de så.... :P Puss



PUBLICERAT: 2010-04-18, 23:34:58 | URL: http://elefteria.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: