Till start




Rumsren

2010-08-25 16:44:42

Ja, nu är ungen rumsren. Iaf här hemma. :) Det är bara trosor å kissa på toa som gäller för henne nu.. :D Det har, faktiskt, gått hur lätt som helst hittills. Självklart blir det, och kommer bli fler, bakslag imellanåt. Å vi har ju inte åkt hemmifrån utan blöja ännu, men det kommer. Har inte blivit nåt tillfälle än bara.. Hon både kissar å bajsar på toa, å säger till om hon inte kommer upp på toan. *stolt morsa*
(Men att ge henne massa vattenmelon var ingen bra idé, det rann rätt igenom..*lär av misstagen*)
Hon har helt fått ta det i sin egen takt. Det är hon som ställer krav på sig själv, å hon blir så glad när det blir som hon tänkt. :)

Idag fick jag hem världens löjligaste reklam, från försvarsmakten. Säkert fler än jag (vet ju att den delas ut i Skåne iaf, se http://mimiamelie.wordpress.com/2010/08/25/onodig-reklam/ ) som har fått den.. (?) N blev överlycklig å tyckte "Mamma, bygga stooort flygplan" av det stora pappret. Haha.. Sötnosen. Självklart fick hon ett megastort pappersflygplan. ;) Men det gick inte så bra att kasta.. Men men.. Hon var nöjd ändå. Nu har hon det som täcke till katten.

Nu ska jag slappa lite, medan N å pappsen leker lite innan han ska åka iväg å grejja med bilen. (eller nåt, jag lyssnade inte så noga.. haha..)


Therese - Hampus & Pontus mamma

Duktiga Nova : D



PUBLICERAT: 2010-08-25, 19:00:22 | URL: http://nuppi.blogg.se/
Amelie

Det förstår jag mycket väl! Vi får helt enkelt ta en shoppingrunda nästa vecka någon eftermiddag. :D

Själv fick jag reda på att det var ju på lördagen vi ska på kalas till william och inte på söndagen. Samtidigt som jag bokat in att min farmor ska komma på lördagen, och att jag ev ska vara barnvakt till nova och lex. Haha det går säkert bra XD



PUBLICERAT: 2010-08-27, 06:23:24 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Amelie

Haha nej du har faktiskt inte sagt någonting. Men jag vet ju redan vad du tycker. :D

Föresten så glömde jag ta up ett (viktigt) ämne när ni var här tidigare... Träningen. Vi har ju fått lön nu och ska ju börja träna! Hur ser din vecka ut nästa vecka? Ska vi försöka klämma in en shoppingtur där vi bland annat (naturligtvis!!) kollar på kläder och annat skoj, men också hittar ett par träningsskor till dig? :D



PUBLICERAT: 2010-08-27, 22:17:03 | URL: http://elefteria.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: