Till start




Sitter å väntar..

2010-08-20 06:24:48

..på att klockan ska gå. Ska iväg å jobba idag, men jag råkade gå upp för tidigt. :S Så nu har jag gjort allt jag ska, å måste sitta å dega å bli trött å hängig innan jag ska trampa iväg.. Suck. Dumt av mig att inte ta tillvara på snoozefunktionen kan jag känna nu..

Har vart dåligt med bloggande det sista, men jag har ju mest bara jobbat å sovit känns det som. Inget direkt spännande att läsa om kan jag tänka. Å det som faktiskt HAR hänt inimellan sömn å jobb, har jag inte orkat blogga om. Men vi har haft trevligt. :) Promenader å lek å bus med N's kompisar. Å så lite shopping.
Sådär, nu vet ni vad vi har gjort.. ;)

Idag är det en låååång dag på jobbet för mig. 7-15.30. Är inte många sånna turer jag har gjort i sommar, så man är ju inte direkt van. Men det ska nog gå bra. Är ju ledig i helgen, så man har ju lite att se fram emot. Vi har iaf ett kalas hos N's sysskling inbokat, å så ett besök av tant K & farbror A.. ;)

Nu vaknade lillfisen. Får väl mysa lite med henne innan jag ska till jobbet..



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: