Till start




Bloggen på Facebook..

2010-02-08 12:00:05

Ja, nu har jag "connect-at" bloggen till Facebook.. Så då dyker mina blogginlägg upp där.. :)
Sikken bra funktion tycker jag..
Men det hjälper ju förstås inte om man nu inte har Facebook dårå..
*syftar på en viss tant som är lite efter i teknikens utveckling*
Ehurm.. Dax att skaffa FB nu kanske? *locka å pocka* ;)

N somnade framför datorn, igen.. Till sitt älskade MickeyMouse Clubhouse.. Har nog insett nu att hon inte kommer bli nån kontorsråtta. Ingen bra sådan iaf.. ;)
(Förbehåller mig rätten att ändra min åsikt i framtiden.. haha..)
Hon somnar ju bara när hon sitter framför dataskärmen.. ;)


Åt inte ens upp sin kaka..
Då är man verkligen trött..


Nu ska jag försöka få tag i en barnvakt tills imorrn.. L svarar inte.. :S
Kanske ska ringa brorsan.. (?!)



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: