Till start




Golv & Snö

2010-02-21 21:35:18

Nu har golvet kommit på plats.. Jösses, så skönt det känns.. Nu kan man börja se ett slut på den här tunneln oxå.. Å det blir supernajjs.. :D Nu behövs bara lite fler dörrfoder, lite mer målning å så golvlister, så är det nog så gott som klart sen.. *pusta ut lite i förväg*

Jag tog lite bilder idag (på allmän begäran.. ;P) men de visar itne så mycket.. För det är ju inte färdigt än. Så jag har inte så mycket att visa.. Men men.. Här är iaf några..


Lilla hjälpredan ♥

Uh, blogg.se bara strular.. ETT försök till med EN bild, sen ger jag upp för ikväll..
För trots att jag hade sovmorron imorse, så är jag helt slut.. :S


Golvläggning på gång..

Det gick ju över förväntan jättefort att lägga upp den här bilden.. Försöker med en till då.. ;)


Snö snö snö
Ja, här är en bild på vår stackars lilla insnöade pärla.. :S Det tog T å brorsan lååång tid att gräva fram den.. Möe snö har det fallit den senaste veckan.. Å nu har vi -21 grader här.. *brr..* Å jag som är SÅ sugen på cocacola.. :S Men vill inte ge mig ut i det här.. Får försöka smöra å fjäska för älsklingen, så kanske kanske kanske han är snäll.. ;) (Inga större förhoppningar dock.. Eller jo, snäll är han, men det blir nog ingen cocacola för mig ikväll..)
Så får väl bli till å vänta till helgen dårå.. *djuuup suck*

Ska iaf bli skönt att komma iväg å träna lite den här veckan.. Yäääj..!! Inte en sekund för tidigt.. Haha.. Men bättre sent än aldrig iaf.. ;) Får väl se framåt onsdag, om jag kan röra mig, eller om jag har fått kronisk träningsvärk vid det laget.. :P

Näe, nu ger jag upp å går å fjäskar lite för älsklingen.. ;)


Anonym

fint det blev! :)

Ja jag satt i 40 minuter och laddade upp två bilder.. trodde jag skulle bli galen men jag var envis och gav inte upp!:)



PUBLICERAT: 2010-02-21, 22:01:46 | URL: http://kembar.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: