Till start




Ljuset närmar sig..

2010-02-03 16:11:00

Ja, det där ljuset i änden av tunneln kanske inte är så himla avlägset längre.. :D
T fick ett telefonsamtal idag, från Lernia. Han kan nog börja utbildningen på måndag, i värsta fall nästa måndag.. Jäääj!! *göra vågen* Det var inte en dag för tidigt alltså.. Jisses.. Min älskling ska bli student. Haha.. Hur ska detta gå? Men jag tror på honom, det gör jag. Detta kommer att fixa sig. :D

Nu är han hos sin mormor å morfar å skottar snö från taken.. Jag å N kände att vi inte gärna åkte med på detta äventyr, så vi ska ta på oss ytterkläderna å ge oss ut med pulkan en sväng.. Får väl passa på, nu när det ändå har vräkt ner en massa mera snö.. :S Men men.. Pulkaåkning är ju roligt iaf. :) Tycker N..

Näe, dags att börja bylta på oss..


Amelie

vågen Yayy! Fan va bra det kommer gå! Tror på tommy! Hugo gillar att åka pulka men efter att han vurpade en dag på väg från bilen så är han väldigt skeptisk mot när det går nerför. Haha pulka är bäst på plan mark tycker min lilla älskling.



PUBLICERAT: 2010-02-04, 21:44:37 | URL: http://elefteria.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: