Till start




Utcheckad..

2010-02-06 20:33:43

Idag har A & H varit här på smittobesök.. :) Alltid lika trevligt. Med besök alltså.. Å idag FICK dom ju pussas å kramas å dela muggarna med saft med varandra.. Toppen! ;) Å dessutom fick dom tillåtelse att hoppa lite i soffan.. DET var superdupertoppenroligt!!


Hoppa hoppa hoppa..



Saftpaus, med barhäng.. ;)

H var inte såå sugen på att bli fotograferad idag, så har tyvärr inga bra bilder på honom.. :S
Får ta igen det en annan dag..

Det var fika å en massa bus i många timmar.. Å när de gick hem så hann jag få i N en halv yoghurt, sen somnade hon framför datorn medan jag var å kissade.. (?) Snabbt gick det.. Så det var ju bara att lägga in henne i sängen.. Man blir trött av allt busande.. ;)


Utslagen hjältinna..

Nu ska jag göra mig iordning å kila över till A.. N sover ju, å sambon har huvudvärk, så han är inget roligt sällskap.. Tar med mig mitt lördagsgodis å knallar över gården istället.. ;)



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: