Till start




Välkommen Pontus!

2010-02-06 09:49:53

Ja, igår kväll kom han.. :D Hampus lillebror, T&H's lille bäbis.. Grattis till er, å välkommen Pontus!

Men mindre roligt är att det ÄR vattkoppor N har.. :S Så vi kan inte träffa lille Pontus på ett par veckor.. :(
Men vi kanske kan få kika på honom genom fönstret..? ;)

Ja, nu har några prickar blivit större, å två har spruckit.. *blää..* Så det är nog bara att konstatera att det är vattkoppor.. Å hon har fått flera, men det är nog inte fler än 30, än.. Så det är inte SÅ illa ännu.. Men hon kliar på dem hon har på öronen, å säger att det gör ont när hon kliat på dom.. :(
Men men.. Vi får se det positivt. Nu har hon fått det, så nu kanske hon slipper det i framtiden..
Hörde att A&H var lite sugna på att träffas å leka (läs: bli nersmittade) någon dag, så det är ju roligt att N slipper sitta ensam hemma med tråkiga mamma iaf.. Alla lekkamrater är välkomna! :)

Åååh, har jag inbillningsklåda överallt! *kraffsa kraffsa, klia klia* Varenda liten prick eller leverfläck känns som att de kliar järnet, å jag är övertygad om att alla är koppor.. Men har inte hittat några "riktiga" än.. Kliar i hårbotten oxå.. Usch. Jobbigt att inte veta om jag har haft vattkoppor eller inte.. :S
Hoppas jag har haft det, så jag slipper det nu..
Näe, nu ska jag nog göra mig nåt att äta, är vrålhungrig..


Vääldigt rött i örat, där blåsan har spruckit.. :S


Nu är prickarna rödare, å mer irriterade..
(å irriterande kan jag tänka mig..)

Haha, hon gör alltid så roliga grimaser när jag ska ta kort.. Jag tror att hon försöker
blunda för blixten.. ;)

Näe, dax att äta nåt.. *kurr i magen*


Amelie

Gud va stor hon är på den övre bilden! Shit! Va de så längesen vi träffades? Nä...? Eller? Fan. Vi kommer över idag iaf :D Vi vill också ha vattenkoppor. Jag måste va knäpp... Haha. Men men puss på er och hoppas att Nova kommer lindrigt undan!



PUBLICERAT: 2010-02-06, 13:46:43 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Amelie

Ja och vi är glada över att få komma och leka med er också <3 jag har rensat frysen eftersom jag har ett bullbak inplanerat när jag orkar XD Så jag tar med mig lite onyttigheter över till er sedan ;) Kramar



PUBLICERAT: 2010-02-06, 14:14:22 | URL: http://elefteria.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: