Till start




Onsdagstankar

2010-02-17 09:33:05


Guldlock

Undrar vart dom kommer ifrån? Lockarna alltså.. Jag har ju så rakt hår så det är inte sant.. (Iaf när det är långt.. Liiite lite självfall kan man, med god vilja, se när det är kortare..) Å T har inte heller några lockar.. Hmm.. Hennes farfar har ju lite lockigt i nacken förstås..
Men dom här korkskruvarna? Haha.. Men fint är det.. Har ju själv alltid önskat mig lite mer lockar eller iaf volym i håret.. Ska bli roligt att se hur hennes hår kommer bete sig när det blir längre.. :)
Hoppas inte hon är/blir håröm bara.. Kan bli lite kämpigt när det är så tjockt å lockigt om man inte får borsta ut det ordentligt.. :S Hon är inte så förtjust i utkamning av trasslet som blir över natten, men det måste ju göras.. Hoppas att det blir bättre med tiden..

Nu är hon iaf på dagis, å jag sitter här med en kopp kaffe. Ska snart slänga mig på soffan en stund.. Jag fattar inte varför jag är så himla trött nuförtiden.. Måste nog komma igång med riktig träning snart.. Promenader funkar helt enkelt inte.. Inte ens i rask takt.. :S Längtar faktiskt till Friskis nu.. Älskar att träna. Har ju alltid tränat i hela mitt liv nästan (fotboll, volleyboll, hockey, innebandy, Friskis&Svettis) så det känns lite tomt nu.. Men det är inte så lätt när man helt enkelt inte har råd å har varit sjuk.. :(
Får se nu i slutet på den här månaden, om det finns utrymme för ett litet träningskort.. *hoppas hoppas*
(Inte så stora chanser, med tandläkarräkning på 2x750 + 1050:- men man kan alltid hoppas..)

På tal om tandläkarräkningar.. Det blev ingen fika med tant K igår, för jag hade ju en tandläkartid TILL.. Som jag helt hade förträngt.. :( Men det var ju likabra att gå dit å få det där hålet lagat.. Annars hade jag säkert fått tandvärk igen, lagom till helgen eller så.. :S Men men.. Fick iaf ordentlig bedövning. Den satt i över 8 timmar (!!!) å ända upp i näsan.. Men kände ju absolut ingenting av lagandet å pillandet på tänderna.. Så jag får väl vara nöjd. ;)

Idag kanske vårt golv blir levererat oxå.. Har iofs inte några större förhoppningar.. Dom har ju inte lyckats leverera det de senaste tre veckorna, så varför skulle dom göra det nu? Men det hade vart trevligt om vi kunde fått lagt golvet, så känns det mer färdigt sen.. Har beställt överskåp till köket oxå, skulle nog komma 23:e.. Men dom behöver vi "justera" lite, så de passar vårt kök, så det tar nog lite tid innan de kommer upp..

Näe, starta en maskin tvätt nu, å slänga sig på soffan å glo lite på TV.. Låter som en bra plan tycker jag.. ;)


Min sötnos ♥


Amelie

Efter lite efterforskning, antar jag att det är The Studio du vill men inte kan? Haha Annars så hänger jag inte med XD :P



Det hade vart väldigt roligt om du hängde på! Det hade det verkligen! Men jag förstår dig att du inte kan också. Med Nova som ett yrväder och pengar osv. Vi har också lite trytigt just nu men jag tänkte åka ner å se om jag får NÅGON bra bild i alla fall :P (Det är ju bilderna på Hugo som är mest intressant) :P Pussa



PUBLICERAT: 2010-02-18, 11:19:27 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Amelie

Ah fan va bra med sommarjobben. Men som sagt så är det ju i sommar som det "går ut" tror jag så efter sommaren så då kan jag ju göra ett nytt test. Fan va roligt att du fick alla rätt! Hur många fel får man ha? Eller ja.. Fel och fel. :P Och skönt med att Tommy får stöd under sommarlovet! Yayy!



PUBLICERAT: 2010-02-18, 21:00:00 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Amelie

MEN va skönt att det äntligen har kommit då! Är det mycket kvar? Pussa



PUBLICERAT: 2010-02-21, 09:54:45 | URL: http://elefteria.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: