Till start




Damm damm damm.. :S

2010-01-29 10:37:28

Igår var jag iväg på en shoppingrunda med kära K. :D Det var toppen! Så längesen vi var ute å kikade runt tillsammans.. Massa affärer, lite shoppong å så hann vi med både lunch å fika.. :) Jag fick shoppat lite rea till mig, en ny tröja.. Å så en bok. Jag har ju ingen att läsa hemma, å jag håller på att gå under, jag hatar att inte ha nån ny bok att läsa.. Har ju läst alla de jag har säkert tio gånger om, allihopa! Men nu har jag en ny.. :D

När jag kom hem från shoppingen var det full fart på renoveringen här hemma.. Spackla, slipa, spackla, slipa, riva tapeter, spackla slipa.. Jag satte igång å städade med en gång, för det är slipdamm ÖVERALLT! Å vi har en svart katt.. Han var inte så svart när jag kom hem.. Han låg å rullade i en hög med slipdamm å tapetrester.. :S
Jag förstår ju att underarbetet är viktigt för slutresultatet sen, men det är ju damm överallt..! *gråter lite* Å nu står han där å slipar igen.. Jaja, fram med skurhinken igen då.. *suck*

En bild från fikastunden igår, farmor hade ordnat semlor, å N lät sig väl smaka.. Haha..



Å så är det ju BF för T & J's bäbis, H's lillasyskon idag.. Får vi se om den behagar dyka upp på "rätt" datum då.. *håller tummarna*
=)

Näe, fram med skurmoppen å skura lite, å sen duscha katten.. :S


Amelie

Haha Hugo fick också semla häromdagen men han vägrade bullen. Slickade bara av grädden och mandelmassan. Haha ;)



(Nu har jag hunnit ikapp i din blogg igen. Yayy!)



PUBLICERAT: 2010-01-29, 22:53:32 | URL: http://elefteria.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: