Till start




Fikabesök.. :)

2010-01-19 17:44:05

Ja, idag har tant K varit här (tant E kunde inte komma idag, så vi får ta det en annan dag istället..) å fikat med oss. Jag fick faktiskt lite tid över till att baka en kladdkaka. Inte jättekladdig, men väldigt god faktiskt.. *skryta lite* ;P Satt å tjöta ett par timmar.. Nu har precis pappsen kommit hem här, så nu har jag lite egentid, för nu är jag inte riktigt lika rolig längre.. Kvällarna är pappas. :) (Mest pappas, ibland bestämmer hon sig allt för att mamma kan vara lite rolig/gosig/bra å ha)

Igårkväll bestämde jag mig för att scrappa lite. Har inte kommit så långt i N's scrapbookalbum, men nu har jag iaf kommit liiite längre. Insåg att jag behöver fler papper. Hmm.. Ska kanske göra färdigt det sista uppslaget jag gjorde, ikväll.. Om jag orkar. Har en MSN-dejt oxå ikväll.. :)

Å tant K hade med sig jättefina, håriga kuddar till N när hon kom idag. Dom blev poppis direkt. Jag får inte ens röra dom, N skriker "MIIIN!" om jag ens tittar på dom. Haha.. En svart å en vit var det. Så nu har N nånting att sitta på när hon kollar på TV.. :) Tack så mycket!



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: