Till start




1.5 vecka kvar

2010-06-09 05:44:32

Ja, nu är det bara 1.5 vecka kvar på mitt vik på nuvarande arbetsplatsen.. Sedan blir det Hemvården i sommar i 8 veckor.. Ska bli intressant å roligt att prova på det oxå, faktiskt. :) Men dumt att jag jobbar idag när dom har genomgång, så jag inte kan komma.. :S Men men..
Ja, 6.30-12 är det jobb idag.. Rätt okej tid. Liiite segt att komma upp imorse bara. Hatar att börja 6.30 när man slutade 21.30 dagen innan..
:(
Känns som man inte hinner sova nånting..

Annars händer det inte så mycket speciellt just nu.. Är ute en del på lotten å grejjar lite.. Umgås med vännerna om/när vi hinner, å jobbar. Å älsklingen pluggar. Sånt är livet just nu..

Näe, dags att hoppa i skorna å åka till jobbet dårå..


Amelie

Haha det låter som om ni har en lika givande tillvaro som vi har. :P arbeta inte ihjäl er bara! <3



PUBLICERAT: 2010-06-09, 09:35:30 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Amelie

Haha först Matrita, sedan M, sedan M utan länk, och nu annonym... du blir bara mer och mer hemlighetsfull i dina kommentarer du ^^



Haha ja jag känner att jag måste få prata lite med någon. Och den någon blir du i eftermiddag. Blir det ok? :P



PUBLICERAT: 2010-06-09, 10:06:54 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Therese - Hampus & Pontus mamma

Man får tacka för komplimangen : )

Jo, helt klart de underbart glada fisarna på utsidan : D

Höres och ses i eftermiddag : D

Kram



PUBLICERAT: 2010-06-10, 10:49:04 | URL: http://nuppi.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: