Till start




Byta miljö..

2010-06-15 21:52:10

Ja, nu är det bara 2 dagar kvar på "gamla jobbet" sen är jag treledig i helgen, å så startar "nya jobbet" på måndag. Så det är miljöombyte i mitt liv just nu.. Sitter å kikar runt efter nåt käckt recept att baka, som man kan bjuda på på torsdag.. Får se om jag hittar nåt, eller om jag är lat å går å köper nåt färdigt.. ;)

Annars rullar livet på..
Å på tal om liv, så har ju familjen V utökats med en liten tjejja. :) Fantastiskt söt!
Grattis grattis till er..!! Vi kommer nog vägen förbi er i sommar å hälsar på. :)
Vill ju se på tösa å träffa er oxå, förståss..
Saknar massor!

Idag har vi haft fullt upp.. Först på förmiddagen var jag iväg till hemvården å ordnade med insulindelegationen, å då var Nattabi här å passade N. :) Tack för hjälpen! Sen åkte vi ut till lotten å målade lite på spaljeerna.. Sen blev N så trött så trött, så vi fick åka hem lite tidigare. Men då var hon ju inne i andra andningen. Såklart. Men nu sover hon därinne iaf.. Å jag ska strax kika lite på Ikea-hemsidan, å se om jag kan hitta nåt käckt till hallen, nu när den är färdigrenoverad, så behövs ju lite snygga hyllor å sånt.. Så det blir nog en tur till Ikea till helgen kan jag tro.. :)


N har lärt sig att om man gör en grimas när mamma ska ta kort,
så tar mamma många fler kort.
Å så skrattar vi när vi tittar på dom på datorn sen..


N fick en blå tunnel av syssling J i födelsedagspresent.
Toppenrolig tycker både N å katten.. :D


Nymålad spalje


Inte ett moln, så långt ögat kan nå..
(men en fiskmås lyckades jag zooma in.. ;P)

Nu får det räcka för idag.. ;)


Amelie

Haha jag bara " fan bilden funkar ju inte... Den är ju helt blå juh. Men va e de? Skit på datorn? Men den går ju inte bort... läsa texten under Ahh... en fiskmås :P " Fan va jag e smart ^^



PUBLICERAT: 2010-06-16, 12:58:33 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Therese - Hampus & Pontus mamma

Ja, de var för gulligt. Han riktigt visade att man måste gapa när skeden kommer : ) Pontus tittade mest på honom och skrattade.

Nä, alla är ju väldigt exakt lika dana, men som du säger han gjorde ett kanon jobb : D

Får ta och leka lite snart, snuvan får bara lägga sig lite till här.

Hur lever livet med er alla annars? Nova friskus?

kram



PUBLICERAT: 2010-06-17, 13:58:36 | URL: http://nuppi.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: