Till start




Grillning med familjen L

2010-06-26 20:31:47

Ja, idag har vi grillat. :) Det var gott. Älskar verkligen grillmat. Skulle lätt kunna leva på en diet som bestod av enbart grillad mat å grönsallad och kall sås. Mums mums!
Vi packade ihop allt å släpade oss ut till grillplatsen som finns här på området å hade en himla mysig stund med familjen L.. :) Längesen vi träffades nu. Särskilt hela familjerna.. Minns knappt när det var senast ju.. :S
Men det tog vi igen idag, tycker jag. Efter grillningen blev det ett besök hos dem, å så lite glassfika, innan det var dags att gå hem. En massa lek å bus å så blev det oxå, förstås.. ;)

Nu ska jag vårda mitt stackars brända skinn. :S Smörjning å smörjning å smörjning som gäller..


Våra stora ungar äter tillsammans..


..å från samma tallrik såklart.


Å lille P var lika underbar som vanligt..!


Lisa

Hej. Jag har en undran och hoppas du kan svara så gott du kan. Vad är det ni köpt till erat första barn Innan han tittade ut? Vi funderar nämligen också på att skaffa barn men jag vet inte om ekonomin tillåter det därför undrar jag om inte du kan skriva vad ni köpt och pris på det. Tack på förhand. //Lisa


Therese - Hampus & Pontus mamma

Oh, ja.. är de så att jag inte är brevid honom så spänner jag allt fast honom. Vågar inte lämna honom själv längre. Bedrövligt när de lär sig sådan hyss ; P

Hampus höll aldrig på med sådan farligheter...



PUBLICERAT: 2010-07-01, 21:47:44 | URL: http://nuppi.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: