Till start




Det är underbart..

2010-03-29 08:48:04

..att vakna upp av att en liten sötnos kryper upp i sängen, å lägger sig nästipp mot nästipp.
Å efter några sekunders tystnad så hör man en liten röst viska:

- Mamma? Sovit gott?

♥ ♥ ♥


Amelie

Åh vad mysigt! <3

Vad roligt att din laptop lever :D Yayy! Och jag hoppas också att du får vicket! ;)

Jag tyckte att det var väldigt lustigt när jag läste din kommentar förta gången för jag trodde de va från en kompis i mullsjö. Så jag funderade på hur hon tänkte med att "samcykla till jobbet" Men nu fattar jag, när jag såg att de va du som skrev. :D

Lust och fägring har jag redan vart och inhandlat :D Det var ett måste när lönen kom men konstigt nog smakar det inte lika gott :( Det måste var du som fattas mig! Vi får ses snart! Det var längesen... Puss



PUBLICERAT: 2010-03-29, 20:27:10 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Amelie

Haha jag tänkte inte ens på ronja konstigt nog. Men orden kom så lätt i huvudet så det var kanske det som låg på lur då ;) Men vad skönt att du får jobba lite! Tråkigt att höra om vicket, att det inte blev någonting. Men du har fortfarande sommarjobb där eller? Klart att vi kan samcykla om tiderna skulle funka. Det hade ju vart toppen med lite sällskap! Och nehejdå jag har inte tänkt att cykla till mullsjö heller! Jag tänkte att nu har hon allt slagit i huvudet. Hahaha så jag är glad att det var du som sa det :P



PUBLICERAT: 2010-03-30, 15:47:44 | URL: http://elefteria.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: