Till start




Sol sol sol..!

2010-03-03 10:22:03

Äntligen skiner solen lite! Både igår å idag har jag njutit mängder! Kände direkt hur orken å motivationen kom tillbaka, så idag har jag hunnit med massor! :D Dammsugit å plockat å ätit go frukost.. (Ägg å sill-frukost med knäckebröd å en stoor kopp thé.. :D)

Elin-> Nej, vi har INTE tränat så hårt att jag inte ORKAT blogga.. Jag har bara inte känt att jag haft nånting speciellt att blogga om.. :P Så det så..

Men vi HAR faktiskt varit lite trötta.. Eller hur, A? I måndags blev det inte många knyck på sista träningsdagen.. Men vi fick iaf förbrännt lite på liggcyklarna.. eller var det sittcyklar? *minns inte* Jäjä.. Kände faktiskt av mina magmuskler (lååångt långt därinne) litegranna igår.. Ville väl ge sig till känna å undra varför dom inte fick arbeta så mycket mera.. (?) :P Å egentligen skulle vi provat lite spinning idag, men A är lite sjukling, så vi avvaktar lite..
Men vad jag kände att jag har saknat träningen.. Så nu får det bli ändring på detta, å så fort det blir lite pengar över så tänker jag bannemig skaffa träningskort. :D

Annars har vi inte gjort så mycket.. Eller jo, vi har ju gjort massor, för dagis har varit stängt hela förra veckan så N å jag har varit hemma å busat massa.. :) Å igår var vi till T&J&H&P å hälsade på.. Blev inget förra veckan, så det var första gången igår.. De stora barnen busade runt som små virvelvindar som vanligt, å jag satt å myste med lille P i soffan.. Han gillade allt tant M, för han somnade så gott direkt.. :) Så liten så liten.. Å jag minns knappt hur det var med en sån liten, som inte kunde hålla huvudet ens själv.. *bäbissjukan slog till med full kraft* ;) Å jag kan inte FÖRSTÅ (!) att N bara måste ta en tugga av H innan vi går hem.. :( Hon har inte bitit nåt annat barn alls, sen den där enda gången på dagis, utom honom.. Stackarn. :S Han måste smaka himlans gott alltså.. Men både före å efter så lekte de så bra så tillsammans.. Tur att H är så förlåtande.. Å hon var allt fashinerad av lille "Tåntuss" när han låg i sängen..  Å han fick både puss å kram av henne när jag satt med honom i soffan.. :) Å så ville hon att han skulle vara med å bygga med klossar.. Haha, men det gick bättre att leka med H istället, insåg hon ganska snabbt..

Nu ska jag kika lite på scrapbookingen innan N kommer från dagis tänkte jag.. (Köpte några nya blad igår..) Ingen idé att grejja när hon är hemma å vaken, för då flyger foton å saxar å pennor all världens väg till slut.. :S

Å nu påminde T mig om att jag har en maskin tvätt att hänga upp oxå.. Tack för det! *Hmpf!* :P

Men först en kopp thé till.. :D


Min egen lilla gris.. Så liten så liten.. ♥
(snart två år sedan.. Oh, hjälp!)


Therese & Hampus

Det är klart man blir bebis sjuk när man ser/håller en sådan söte liten kille : ) stolt mamma

Tycker allt att ni också "behöver" en hulligan till ;P lockar till två barnsheten



PUBLICERAT: 2010-03-03, 11:00:01 | URL: http://nuppi.blogg.se/
Amelie

Ja det är helt sjukt va små de va! Stefan förklarade igår att han bannemäj inte tänkte göra några fler barn innan vi båda fått fast jobb. Det kommer ju dröjja åååår!! Det kvittade vad jag än sa så sa han att då får jag gå till någon annan om jag vill ha en unge till nu för han tänkte då inte sätta oss i värre ekonomisk sits än vi redan var. Tråkimåns! Jag vill ju ha bebis NU! :(



PUBLICERAT: 2010-03-04, 15:12:49 | URL: http://elefteria.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: