Till start




Timanställd

2010-03-10 18:09:06

Ja, det lönar sig att vara enträgen å tjöta lite.. Nu har jag varit på bemanningen idag å fått mig en timanställning.. :D Jääj..! Efter att fått tjötat å ringt runt en hel del, hamnade jag till slut hos självaste högsta hönset, å hon undrade varför jag inte ringt henne innan, för det fanns massor för mig att jobba med hos dem.. (?) Jaja, nu har jag iaf fått ordnat det.. Så nu måste jag ringa dagissamordnaren imorrn, å se hur jag ska gå till väga sen när jag blir inringd.. Å så måste jag höra av mig till arbetsförmedlingen, å a-kassan.. Imorrn blir det telefontid alltså..

Efter att jag vart å ordnat med detta så åkte jag till tant K å fikade lite födelsedagsfika.
Grattis farbror A i förskott! :)
Satt å tjötade en stund, tills det var dags för mig att åka å hämta N från dagis.. Idag var hennes första "långa" dag med en tupplur. Å det hade gått superbra, somnat efter 5 minuter å sovit en timma. Duktig tjejj! Men hon behövde ännu mer sömn så när vi kom hem sov hon 1,5 timme till.. (?) Hon kanske fortfarande har lite förkylning i kroppen, för så mycket brukar hon ju inte sova.. Vi har inte märkt så mycket mer än att hon hostar lite då å då (typ 3 gånger om dagen..) å att näsan rinner när man vart ute.. Men men, kanske finns nåt därinne i den lilla kroppen som stjäl energi ändå.. Nu är hon iaf pigg å glad igen.. :)

Å idag fick tant E sina små grabbar..! :) Å alla mår bra hälsade stolta pappan.. Nu väntar vi på bilder å uppdatering hur det har gått för dom..
Grattis till mamman å pappan å välkomna små grabbar!

Detta händer här hemma hos oss just nu:

N å pappsen läser bok


Amelie

Glömde ju säga grattis förut! GRATTIS! Timmanställning är ju bättre än ingenting! (Säger jag som gav upp min timmanställning och började plugga XD)



PUBLICERAT: 2010-03-10, 22:18:46 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Amelie

Ja tröjan är jättefin! Och jag har tur att mamma köpte dom , själv var jag ju förbjuden XD

En kjol säger du... Jag är rädd att mönstret är för stormänstrat bara så jag ser tjock ut :P fåfäng



PUBLICERAT: 2010-03-11, 19:17:21 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Amelie

HAha det kan jag tänka mig. Inga regler. Den var bra. Det stämmer nog förbannat bra till och med ;) Hehe.



PUBLICERAT: 2010-03-11, 22:38:18 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Amelie

Haha det kan jag tänka mig din lilla djävul! :D Och så kommer du stänga in mig i Novas rum med den lilla galningen nästa gång jag kommer..? Erkänn! =) Jag kommer aldrig komma hem till er igen :S :D Puss



PUBLICERAT: 2010-03-12, 10:05:52 | URL: http://elefteria.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: