Till start




Time flies..

2010-03-30 21:58:12

Idag har jag vart iväg å jobbat några timmar på eftermiddagen.. Täckte upp för personal som var på möte. Det gick bra, trots att vi bara var tre ganska nya vikarier.. Men lite körigt blev det ju.. (Inte så konstigt kanske..)
N har varit hos L å busat å så, ända tills pappa slutade skolan. Å efter det åkte vi till N's morfar med familj, å grattade honom lite på födelsedagen.. :) Det var jättelängesen vi var där nu, men jag kan inte för mitt liv få ihop timmarna på dygnet så att det räcker för att åka å hälsa på alla, å ändå få tid att jobba, vara hemma, sova, äta eller nånting.. Ibland är det helt sjukt vad tiden hinner gå innan man hinner få gjort ens hälften av vad man tänkt.. (!) Men idag kom vi iaf iväg, å det tyckte N var superkul. :D Hon fick tillochmed åka lite vagn, som hon gillar.. ;) Å busat omkring, byggt med klossar å sparkat boll (å ramlat i trappan.. :S Men det gick bra..)
Efter det fick jag åka med brorsan å NattaBi ut å övningsköra lite, å handla lite förnödenheter.. Å nu är jag hemma igen, å ska väl gå å lägga mig, för det är ju faktiskt en dag imorrn oxå.. Egentligen har jag tusen saker jag skulle behöva göra nu, men det får vänta.. kanske jag hinner få nåt gjort imorrn, när N sover.. *hoppas* Om då inte bemanningen ringer in mig för att jobba, för då förstör det hela min lösa planering för morgondagen.. :S  



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: